תרבות ופנאי

אייל גולן בעיצומו של מהפך? "החיים במושב שינו אותו"

אחד הזמרים האהובים במדינה, אייל גולן, עבר לאחרונה להתגורר בבית במושב הפסטורלי כפר הנגיד. היום פרסמה בתו אלין גולן תיעוד של אביה במושב וכתבה: "החיים במושב שינו אותו"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
הזמר שמרגש את הישראלים כבר שלושה עשורים על הבמות הגדולות בארץ והגיע לטופ של המוזיקה הישראלית, אייל גולן, עשה כמה עסקאות בחייו שבנוסף לתגמולים ממקצועו כזמר, הפכו אותו לאיש עשיר והוא אינו מסתיר זאת.
גולן רכש בעבר כמה "צעצועים" שהעידו על חיבתו לחיי הלוקסוס המתאפשרים עם קריירה מצליחה כמו שלו. רק בשנה שעברה פורסם כי גולן רכש את אחד מרכבי המנהלים היוקרתיים בעולם, המייבאך S680 שכידוע, מחירו ההתחלתי הוא מיליון וחצי שקלים ואף יכול להגיע לסכום גבוה מכך.
לאחרונה התבשרנו על מעבר דירה שעשה אייל גולן, כאשר עבר להתגורר בבית יוקרתי בכפר הנגיד. כזכור, כאשר בישרו אייל גולן ודניאל גרינברג על כך שהם מתגרשים, רבים ציפו כי יבטלו את החוזה על הבית הענק במושב, אך כזכור גולן השאיר את החוזה כפי שהיה ולבסוף אף עבר להתגורר באותו הבית.
 
מתוך האינסטגרם של alin_golan@
נראה שהחיים במושב עשו משהו לגולן, שתועד במכנסי בית קצרים וכפכפים, כאשר לקח את ילדיו לפרדס שבמושב החדש, לקטוף פירות. "אבא לקח אותנו לקטיף פירות בחצר. החיים במושב שינו אותו", כתבה בתו אלין גולן בסטורי שלה באינסטגרם, לצד הסרטון מהטיול המשפחתי.
האם מדובר בתחילתו של שינוי מהותי שעובר גולן בחייו האישיים? ספק גדול. אך נראה שהוא ללא ספק נהנה מהאפשרויות המגיעות עם חיים שקטים במושב וטיולים בין עצי פרי מבושמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה