תרבות ופנאי

נועה קירל תעדכן? זה מה שצפוי לקרות לגבי ההופעה בפארק הירקון

על פי הנחיות פיקוד העורף שמאפשרות כרגע התקהלות של עד 2,000 איש בלבד, הופעתה הענקית של זמרת הפופ אמורה להתבטל. ההפקה טרם עדכנה רשמית אך במידה והמלחמה תימשך ההופעה לא תוכל להתקיים
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)
ביום ראשון הקרוב ב-20.10 חול המועד סוכות אמורה להתקיים הופעתה של נועה קירל בפארק הירקון, שעל פי הצפוי אמורים להשתתף בה כ-60,000 איש שרכשו כרטיסים.
הופעתה נדחתה לאחר שהוחלט בתאריך הקודם, ב-26.9, כי המצב הביטחוני אינו מאפשר קיום מופע בשיעור גודל כזה, בשל החשש לירי רקטות ואיומים ביטחוניים נוספים. בעקבות כך החליטה הפקת המופע והזמרת נועה קירל על דחיית המופע לחול המועד סוכות, בתקווה שבזמן הזה המצב הביטחוני יירגע מעט וקיום ההופעה יתאפשר.
על פי הנחיות פיקוד העורף נכון להיום, באזור גוש דן ניתן להתקהל רק עד כמות של 2,000 איש מה שאומר שאין אפשרות לקיים מופע בשיעור גודל כמו שצפוי להיות בפארק הירקון. ועל כן נכון יהיה שהפקת המופע תודיע על דחייה נוספת או ביטול המופע והחזרת הכסף לרוכשי הכרטיסים.
עם זאת נראה כי ההפקה ככל הנראה מחכה עד לרגע האחרון, על מנת לראות אם הנחיות פיקוד העורף ישתנו ויקלו במעט על הגבלות ההתקהלות. כפי שזה נראה המלחמה עשויה להימשך לתקופה. מההפקה טרם נמסרה תגובה עדכנית על קיום המופע בשבוע הבא.
אמש (שני) כל אזור גוש דן והשרון היו תחת איום כאשר מעל 180 יישובים נאלצו להיכנס למקלטים כשנשמעה אזעקה שהתריעה מפני מטח טילים ששוגר מלבנון. בעקבות כך התכנסויות ואירועים גדולים נוספים התבטלו ועשויים להתבטל בעתיד הקרוב, שכן המלחמה נמשכת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה