תרבות ופנאי

מאיה ורטהיימר משתפת בהתרגשות: "בכיתי הרבה מדי"

מאיה ורטהיימר חגגה את ראש השנה יחד עם המשפחה והתרגשה עד דמעות: "קיבלתי החלטה - השנה אני לומדת לחבק את מה שיש ולהגיד תודה"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר מפרסמת תמונות חגיגיות מהארוחה המשפחתית לכבוד ראש השנה וכותבת בהתרגשות כי מדובר גם בחג הראשון של בנה נח.
היא שיתפה סדרה של תמונות, והוסיפה כי לא הספיקה לצלם תמונה משפחתית אך העלתה תמונות אחרות ומרגשות לא פחות עם ילדיה וגם את קרובי משפחתה ליד שולחן החג.
בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות כתבה ורטהיימר: תשמעו בכנות אין לי תמונה חגיגית של כל המשפחה. לבושים יפה עם חיוך… בכיתי הרבה מדי ואז קלטתי שלפני שנה בתאריך הזה חשבתי כמה חסר לי ככה וכמה חסר ככה….גם אתם לא? כי בואו, אנחנו מכורים לתלונות, אבל כמה טיפשים היינו. והנה קיבלנו הזדמנות לקבל פרופורציה, איזו מתנה זו פרופורציה אה? קיבלתי החלטה - השנה אני לומדת לחבק את מה שיש ולהגיד תודה. להסתכל בעיניים טובות להאיר, ולהשתדל להיות בשמחה, כי מה נשארו לנו? החוסן, האמונה, האהבה אחד את השניה".
 
עוד הוסיפה ורטהיימר וכתבה: "העם שלנו, שמורכב מלבבות, אריות ולביאות הוא יחיד במינו. אני למדתי השנה שאין גבול לתקווה, אין ייאוש בעולם. ואני מאחלת לכם חג שמח (כן, שהוא יהיה שמח) לכם ולבני משפחתכם ולכל העם שלנו בארץ ובעולם. שהחיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום לשלום שהמפונים יחזרו לבתיהם, ושהחטופים שלנו יחזרו למשפחותיהם וששנה הבאה נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות ולא טילים. אמן אמן אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה