תרבות ופנאי

מרגי בהישג בינלאומי חסר תקדים: "אני מתרגש, מפחד, שמח"

הישג בינלאומי נוסף למרגי: כוכב הפופ הישראלי נבחר להופיע כמופע הפותח בסיבוב ההופעות של הזמר פורסט בלאק, בארצות הברית ובקנדה
מערכת ice | 
יהונתן מרגי (צילום יחצ)
הישג בינלאומי נוסף למרגי: כוכב הפופ הישראלי נבחר להופיע כמופע הפותח בסיבוב ההופעות של הזמר פורסט בלאק, בארצות הברית ובקנדה. בלאק שיתף פוסט לעוקביו בו בישר על כך.
יהונתן מרגי בעצמו כתב לקהל הישראלי: ״אני מתרגש, מפחד, שמח.. חושב איך תעבור החוויה הזו כשהלב והמחשבות עם מה שקורה בארץ, הכל ביחד. אבל גם יש לי תחושה של גאווה, במיוחד בימים הלא פשוטים שאנחנו עוברים, גאווה על ההזדמנות לייצג אותנו על הבמות האלה בתור ישראלי".
בימים בהם ייצוג ישראלי בעולם חשוב במיוחד, מרגי נבחר להיות מופע החימום הרשמי בסיבוב ההופעות של הזמר פורסט בלאק, ששירו המוכר ״If you love her״ התפוצץ בטיקטוק עם למעלה מ-800,000 שימושים. מרגי יופיע עם בלאק במשך כל סיבוב ההופעות שייארך כחודשיים  בקנדה ובעשרות מדינות בארה״ב.
כזכור, זה ממש לא ההישג הבינלאומי האחרון של מרגי. רק לפני מספר חודשים, רגע אחרי שהשיק את ה-EP הבינלאומי שלו, מרגי זכה לכבוד ענק אחרי שיוטיוב העולמית בחרה בו להוביל את פרויקט החשיפה שלה שמקדם מוזיקה חדשה בעולם.
פרויקט החשיפה החדש של יוטיוב, בו משתתף כאמור מרגי, נקרא "Weekly Release Support". הפרויקט החדש בכיכובו של כוכב הפופ הישראלי עלה לאוויר העולם, במסגרתו מרגי מככב בשלטי חוצות במקומות מרכזיים כמו Sunset Blvd בלוס אנג'לס והטיימס סקוור בניו יורק במשך שבוע שלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה