תרבות ופנאי

כוכב הרוק האגדי הפך לסבא אחרי מותו הטראגי בגיל 27

30 שנה לאחר מותו של האייקון המנוח, קורט קוביין, המוזיקאי הופך לסבא. בתו היחידה, פרנסס בין, חשפה השבוע כי הביאה לעולם בן ראשון עם בן זוגה. כזכור, קוביין התאבד בגיל 27, כשבתו הייתה בת שנה וחצי בלבד

מערכת ice | 
קורט קוביין ובתו פרנסס בין (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של cobain_nomano@)
פרנסס בין, בתו של קורט קוביין, סולן נירוונה, הביאה לעולם בן ראשון והפכה את אביה המנוח ואימה הרוקרית, קורטני לאב, לסבא (מונצח) וסבתא.
פרנסס בין קוביין נשואה לריילי הוק, בנו של אגדת הסקייטבורד האמריקאית טוני הוק. שמו של הרוקסטאר הקטן שהשניים הביאו לעולם מוקדם יותר החודש הוא רונין ווקר קוביין הוק. 
ההורים הגאים שיתפו אמש את הבשורה שלא הייתה גלויה לציבור: "ברוך הבא לעולם הבן הכי יפה. אנחנו אוהבים אותך יותר מהכל", כתבו השניים באינסטגרם.
 
קוביין הצעירה אף פרסמה תמונות בשחור-לבן של בנה כשהיא שומרה על פניו מוסתרות. סולן להקת  REM, מייקל סטייפ, הסנדק של פרנסס, ברך את הזוג: "עם כל האהבה והאנרגיה בכל העולם". 
פרנסס קיבלה גם הודעות ברכה מהארפר גרוהל  - שאביה  דייב גרוהל היה חברו של קורט קוביין ללהקת נירוונה.
פרנסס בת ה-32 היא בתם היחידה של הרוקרית וסולנית "הול" קורטני לאב וסולן נירוונה האגדי קורט קוביין שהתאבד בירייה בשנת 1994. פרנסס הייתה בת 19 חודשים כאשר אביה מת בגיל 27. ביום השנה ה-30 למותו, באפריל האחרון, היא חלקה מחווה לאביה ושיתפה תמונות ילדות שלה איתו לצד הטקסט: "הלוואי שיכולתי להכיר את אבא שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה