תרבות ופנאי

הופעות השנה של ice תשפ"ד: הבמות שכולם דיברו עליהן

השנה למרות המלחמה ענף התרבות בישראל הציג התגייסות מלאה. אם זה בהופעות בפני חיילים, פצועים או מפונים ואם זה בהופעות ענק, נדמה שהשנה יותר מתמיד המוזיקה סיפקה לעם ישראל את הנחמה לה היה זקוק | אלו הופעות השנה של אתר ice
עידו מור | 
הופעות השנה (צילום shutterstock)
השנה למרות המלחמה ענף התרבות בישראל הציג התגייסות מלאה. אם זה בהופעות בפני חיילים, פצועים או מפונים ואם זה בהופעות ענק, נדמה שהשנה יותר מתמיד המוזיקה סיפקה לעם ישראל את הנחמה לה היה זקוק.
הופעת השנה – אביב גפן והתעויוט כובשים את פארק הירקון נשף רוק 12
נשף רוק 12 של אביב גפן והתעויוט בפארק הירקון היה לא פחות מאירוע מוזיקלי מהפנט. עם 55,000 צופים נלהבים, ואורחים מפתיעים כמו שלמה ארצי ובועז שרעבי, ההופעה סיפקה רגעי קסם ונוסטלגיה שהפכו אותה לאחת מההופעות המדוברות של השנה. השנה השנייה של המופע בפארק הירקון הוכיחה שגפן ממשיך להוביל את סצנת הרוק בישראל, כשהוא מצליח לשלב בין עבר, הווה ועתיד במופע שמדבר לכל הגילים
הופעת השנה של אביב גפן ולהקתו הפכה למסורת, עם נשף רוק עוצמתי שהתקיים בפארק הירקון. השנה, מול 55,000 צופים, גפן אירח כוכבים רבים, בהם שלמה ארצי ובועז שרעבי. המופע שילב נוסטלגיה עם רוח חדשה, והפך לאירוע לכל המשפחה, מסמן עוד רגע שיא בקריירה של גפן.
נשף הרוק של אביב גפן ולהקתו התעויוט הפך למסורת לכל דבר. בכל שנה (לרוב בחודש מאי), גפן ולהקתו מקיימים הופעת ענק, כשכל אחת זוכה לקונספט ונושא ייחודי. בשנים הראשונות התקיים הנשף בגני התערוכה בתל אביב, וככל שההצלחה גברה, גפן החליט להעביר את הפרויקט לבמה גדולה יותר.
זו השנה השנייה שהנשף מתקיים בפארק הירקון, וגם השנה גפן ולהקתו מילאו את הפארק והופיעו מול קהל של 55,000 איש. באירוע הענק, אביב גפן אירח 14 אמנים, ביניהם שלמה ארצי, מיטב כוכבי הניינטיז, בועז שרעבי, דני סנדרסון, מזי כהן ועוד. ההצלחה הגדולה של המופע נבעה מכך שכל האורחים לחצו על כפתור הנוסטלגיה של הקהל. נדמה שעם השנים, חלה התמתנות מסוימת בהופעותיו של גפן, שהפכו למופעים לכל המשפחה.
הופעת השנה- אושר כהן בפארק הירקון: המוזיקאי הצעיר שמילא את הפארק לפני גיל 25
בהופעה מרגשת מול 50,000 צופים, אושר כהן הוכיח את מקומו בפסגת המוזיקה הישראלית. עם ביצועים עוצמתיים ללהיטיו, שיתופי פעולה מרגשים והוקרה לכוחות הביטחון, כהן סיפק חוויה בלתי נשכחת. ההופעה הפכה לסמל של תקווה ואחדות בזמנים קשים.
אושר כהן עשה היסטוריה במוזיקה הישראלית כשמילא את פארק הירקון עם 50,000 צופים בהופעה עוצמתית ובלתי נשכחת. המופע, שהתקיים באוגוסט האחרון, היה שיא בקריירה המטאורית של כהן, שהפך לאחד מהאמנים הצעירים המובילים בארץ. עם להיטים גדולים כמו "תראי אהובתי" ו"ככה בלי שלום", ושיתופי פעולה מרגשים עם ליאור נרקיס, עדן חסון ומארק אליהו, כהן הצליח לרגש ולסחוף את הקהל. ההופעה גם נגעה ברגשות האומה, כאשר כהן הקדיש שירים לחיילים ולנרצחי מסיבת נובה, והביע תקווה לשובם של החטופים.
לאורך 76 שנות קיומה של המדינה התרחשו כמה וכמה סיפורי סינדרלה במוזיקה הישראלית, ואחד מהם הוא סיפורו של אושר כהן. הזמר הצעיר הצליח תוך פחות מעשור לייצר שורה של להיטי ענק (שאת כולם הוא כתב, הלחין והפיק בעצמו!), להגיע לפסגת המוזיקה הישראלית, ולהפוך לאחד האמנים המוכשרים והמוכרים ביותר בתעשייה המקומית. לאורך הדרך, כהן שיתף פעולה עם מוזיקאים ויוצרים בולטים. הזמר הצעיר, שטרם מלאו לו 25, הצליח למלא אולמות ברחבי הארץ, אך באוגוסט האחרון הוא סימן וי ענק, כשהפך לאחד מהאמנים המעטים שהצליחו למלא את פארק הירקון.
במהלך המופע, כהן נתן את כל הלב והנשמה מול קהל של 50,000 איש בהופעה עוצמתית ומהודקת. בהתחשב במצב הביטחוני שבו ישראל נמצאת, מדובר בהישג מרשים שכהן יכול בהחלט להתגאות בו. הוא סיפק לקהל ביצועים סוחפים ללהיטיו, ביניהם: "תראי אהובתי", "עיר תחתית", "איך שאת אוהבת", "אהובי לב אדום", ו"ככה בלי שלום".
כהן גם אירח את הזמר ליאור נרקיס, והשניים ביצעו יחד את השירים "בחורה טובה" ו"רק שלך". במהלך האירוח של נרקיס התרחשה גם הצעת נישואין מרגשת של זוג שנכח בקהל. לאחר מכן עלו לבמה עדן חסון ונגן הקמנצ'ה מארק אליהו.
כהן לא שכח להתייחס למציאות הקשה והכואבת שמחוץ לפארק. הוא הביע תודה והערכה לצה"ל ולכוחות הביטחון על הלחימה בארגוני הטרור, קרא לשובם של החטופים, וביצע את השיר ״תרקדי״, שכתב לזכר נרצחי מסיבת הנובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה