תרבות ופנאי

נועה קירל חושפת: זה התאריך החדש של מופע הענק בפארק

הפקת המופע פרסמה בצהריים: "תפתחו יומנים: נקבע תאריך חדש להופעתה של נועה קירל בפארק! התאריך שנקבע הוא  20.10.24 - חול המועד סוכות. כל הכרטיסים - כוחם יפה לתאריך החדש, בתקווה לימים של שקט וביטחון"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)

יש תאריך חדש למופע הענק של נועה קירל שנדחה מתאריכו המקורי מחר בפארק הירקון: 20 לאוקטובר, חול המועד סוכות.


סמוך לשעה 16:00 פרסמה חברת ההפקה לייב ניישן: תפתחו יומנים: נקבע תאריך חדש להופעתה של נועה קירל בפארק!! התאריך שנקבע הוא  20.10.24 - חול המועד סוכות. כל הכרטיסים - כוחם יפה לתאריך החדש! בתקווה לימים של שקט וביטחון".

נועה קירל עצמה פרסמה: "אני מתרגשת להכריז על התאריך החדש של ההופעה בפארק: 20.10.24 - חול המועד סוכות. זה לא פשוט לתכנן כלום בימים המורכבים האלה ואני באמת באמת מקווה שנוכל לחגוג יחד בביטחון מלא. אני מתפללת לשלומם של החיילים שלנו ואמן ועד אז יחזרו אלינו החטופים ונהיה יחד כולנו במופע המטורף שהכנו לכם".
קודם לכן בבוקר, נועה קירל עצמה פרסמה סרטון באינסטגרם שלה, בו היא מסבירה את ההחלטה שהתקבלה: "חשבתי על זה הרבה והחלטתי, בשיתוף עם לייב ניישן, לדחות את ההופעה למועד אחר בעקבות המצב הביטחוני החדש. אני חושבת שזו כן ההחלטה הנכונה. אני בחיים לא אעשה משהו שיסכן את הקהל שלי וזה חשוב לי יותר מהכל. אני רוצה שנקיים את המופע המטורף שעבדנו עליו במועד שיאפשר את זה כמו שצריך. כמובן שתעודכנו במועד חדש. זהו, אני שולחת אליכם אהבה וחיבוקים וחיזוקים ומתפללת לימים שקטים יותר". 
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה