תרבות ופנאי

נועה קירל נאלצת לבטל: הכוכבת נוקטת בצעד כואב

בעקבות המצב הביטחוני בוטלה מסיבת העיתונאים של נועה קירל שתוכננה להתקיים הבוקר בפארק הירקון. מטעם ההפקה של הזמרת האהובה נמסר: "מתפללים לימים שקטים"
מערכת ice | 
נועה קירל בברזיל (צילום Antonio Marcos)
אחרי שעלה חשש סביר כי נועה קירל בסכנה, עם איום ממשי לחייה בהופעה שלה שתתקיים בברזיל בפסטיבל המוזיקה עם הזמרים הגדולים בעולם, הבוקר (ראשון) היא החליטה לבטל את מסיבת העיתונאים שלה לקראת האירוע, גם בשל המצב הביטחוני הקשה וההסלמה בגבול הצפון.
בעקבות המצב הביטחוני בוטלה מסיבת העיתונאים של נועה קירל שתוכננה להתקיים הבוקר בפארק הירקון. מטעם ההפקה של הזמרת האהובה נמסר: "מתפללים לימים שקטים".

קירל הופיעה ביום רביעי האחרון בפסטיבל המוזיקה בריו דה ז'נרו, בו לקחו חלק גם קייטי פרי, טראוויס סקוט, אד שירן, אימג'ן דרגונס ועוד אמנים גדולים ומשפיעים. נועה קירל היא הישראלית הראשונה שזוכה להופיע על אחת מבמות המוזיקה הגדולות בעולם.
מכיוון שנועה קירל ישראלית, היה חשש שהיא תהווה מטרה לגורמי טרור. גורם המעורה בפרטים הוסיף כי "ארבעה מאבטחים יוצמדו אליה ויאבטחו אותה מהרגע שתגיע לברזיל ועד שתעזוב את המדינה".
במקביל לכך ממשיכה נועה קירל להתכונן במרץ להופעה הגדולה והרביעית שלה במספר בbug. בהופעה היא צפויה לארח את הצמד הפופולרי נס וסטילה וגם את הזמר אושר כהן, איתו יש לה להיט משותף שכבש כבר את כל מצעדי המוזיקה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה