תרבות ופנאי

מאור שוויצר באמירה מפתיעה לבת זוגו ניב סולטן: "אין בינינו התאמה"

צמד השחקנים שהכיר על סט הצילומים חוזר לככב יחד, הפעם בסרט "בחורים טובים 2". בניגוד למציאות בה השניים הם זוג נשוי ואוהב, ניב סולטן תגלם את השידוך של מאור שוויצר, שלא מרוצה מההתאמה שעשו בינהם. וגם כוכב התוכנית "ווארט" משתתף בסרט
מערכת ice | 
ניב סולטן (צילום יחצ)

הסרט "בחורים טובים" בכיכובו של מאור שוויצר ועמית רהב חוזר למסך הגדול עם סרט המשך, והיום (שלישי) שוחרר הטריילר החדש לקראת יציאתו לאקרנים.

לגרסת ההמשך של הסרט, העוסק בשידוכים בחברה החרדית, מצטרפות השחקניות ניב סולטן ועומר נודלמן שהאחת מגלמת את השידוך של מאור שוויצר והשנייה היא מושא אהבתו של שוויצר. אלא שבניגוד למציאות, בסרט מגלמת ניב סולטן את השידוך שמאור שוויצר אינו מעוניין בו, הוא אף מבהיר באחת הסצנות: "אין בנינו התאמה". 
 


בעלילת סרט ההמשך ברוך אוירבך (מאור שוויצר), בחור ישיבה בוגר שכבר מזמן פספס כל הזדמנות להנשא, נותר לגור בחדר קטן בישיבה בה למד ולשמש כעוזרה הנאמן של השדכנית מלכי (עירית קפלן). כשמלכי מטילה עליו את המשימה ללוות את ביתה הצעירה שירה (עומר נודלמן) משדה התעופה - הוא מחליט שהגיע זמנו להתחתן. ברוך מבקש את עזרתה של מלכי, אבל כשזו מנסה דווקא לשדך לו דווקא את רות (ניב סולטן), הוא מחליט לעשות הכל כדי לסכל את השידוך עם רות ולזכות בליבה של שירה. רק כשיתחוור לו עד כמה הוא לא פענח נכון את נסיבות חייו, הלב שלו ייפתח לאהבה שהוא ראוי לה.
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה