תרבות ופנאי

הזוג הנוצץ חי באחוזה ליד הים ובנם נרקב במלונית מוזנחת

ברברה סטרייסנד וג'יימס ברולין התחתנו בשנת 1998 ונחשבים עד היום לאחד הזוגות הנוצצים בהוליווד. כעת נחשף כי בנו הצעיר של ברולין ג'ס, חי בעוני בעוד שאר בני המשפחה חיים בעושר רב ובאחוזות פאר
מערכת ice |  2
מטוס פרטי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמרת המפורסמת ברברה סטרייסנד התחתנה בשנת 1998 עם השחקן האמריקאי  שזכה פעמיים בגלובוס הזהב ונחשב לכוכב ענק, ג'יימס ברולין. כשהתחתנו נחשבו לאחד הזוגות הנוצצים בין כוכבי הוליווד ואכן נראה שהשניים הפגינו זוגיות מאושרת וחיי משפחה מאושרים.
תמונות רבות של בני המשפחה התפרסמו בשנות הזוהר של ברולין וסטרייסנד, וביניהם של ילדיו של ברולין וילדיה החורגים של סטרייסנד, ג'וש וג'ס שנראה כי עתידם המבטיח היה מובטח. 
ג'ס ברולין, הבן הצעיר שהיום בן 52, הלך תחילה בדרך אביו ואף השתתף במספר מועט של סרטים וביניהם "עקרב שחור" בשנת 2001. נראה שלאחר הטרגדיה בה איבד את אמו בתאונת דרכים סימנה את תחילת ההידרדרות האישית של ג'ס, שנראה כי אין שום קשר בינו לבין משפחתו.
סטרייסנד וברולין הציעו לג'ס את עזרתם מספר פעמים לאורך השנים, כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית. לאחרונה דווח בכלי התקשורת "הדיילי מייל" כי ג'ס חי היום באופן זמני במלונית מוזנחת בפרברי קליפורניה. על פי התמונות שפורסמו ניתן לראות כי ג'ס מזניח את עצמו קשות, מאחר וניכר כי הוא סובל מעודף משקל חמור, והולך עם תחבושת ברגלו. 
אחיו של ג'ס, ג'וש, חי בצורה שונה לחלוטין ונראה כי הוא דווקא הצליח להתברג בתעשייה ואף גרף מיליונים מתפקידיו השונים בסרטים מוכרים. לאחרונה אף דווח כי הוא ומשפחתו עברו לבית יוקרה בשווי 7.1 מיליון דולר. כידוע, הזוג המלכותי והוריהם של ג'ס וג'וש, ברברה סטרייסנד וג'יימס ברולין חיים באחוזת פאר במאליבו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה מגעילים אתם יכולים להיות במרדף אחרי סנסציות שווא (ל"ת)
    הוא ניתק לא הם 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מרושע, לא נראה שנטשו אותו אלא הוא בבעיות ומנתק מגע (ל"ת)
    ממי העתקתם-אין שם 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור