תרבות ופנאי

כוכב להקת הבנים בסרטון מרגש בעד ישראל והחטופים: "זה לא פוליטי"

כוכב להקת "ביג טיים ראש" וכוכבת הטיקטוק הבינלאומית שיתפו פעולה ויצרו ביחד קליפ למען החטופים האמריקנים שעדיין שבויים ברצועת עזה: "מסוגלת לדמיין איך זה להיות האמא שלהם?"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
ג'יימס מאסלו, כוכב להקת הבנים מניקלודיאון, ומונטנה טאקר, כוכבת הטיקטוק האמריקנית בעלת מיליוני העוקבים, מאחדים כוחות בסרטון הסברה חדש לאזרחים האמריקאים.
השניים החזיקו שלטים עם תמונות של החטופים האמריקנים שנמצאים כרגע בידי חמאס, ותמונות של חטופים אחרים שהתפרסמו בשל סיפורים אחרים. העוברים ושבים שנתקלו בשלטים לא הכירו כמעט את הסיפור של החטופים הישראלים-אמריקנים שנמצאים ברגע זה במנהרות מתחת לאדמה בשבי ארגון הטרור.
הם הבהירו לכל מי ששאל כי "לא מדובר בנושא פוליטי", ויצרו שיחה עם כמעט כל אדם שניגש אליהם ורצה לשמוע. אחת מהנשים שנתקלו בהן היא אזרחית ישראלית שמתגוררת בארצות הברית, שסיפרה להם עד כמה קשה לה המצב הזה מאז ה-7 באוקטובר. "צריך להחזיר אותם הביתה", סיכמו השניים יחד.
 

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ג'יימס מאסלו ומונטנה טאקר פועלים רבות למען ההסברה הישראלית בחו"ל, ומראים תמיכה עצומה בישראל ובסוגיית החטופים בפרט. השניים הגיעו למספר ביקורים בארץ לאחר הטבח המזעזע שהתרחש בחג שמחת תורה, ונפגשו עם משפחות שכולות ומשפחות חטופים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה