תרבות ופנאי

כוכב להקת הבנים תומך בישראל: "אזרחים חפים מפשע הוצאו להורג"

כוכב להקת הבנים מערוץ ניקלודיאון "ביג טיים ראש" משתף סרטון הזדהות עם ישראל ומשפחות החטופים

מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
המוזיקאי ממוצא יהודי ג'יימס מאסלו, שהתפרסם כחבר בלהקת הבנים האמריקאית "ביג טיים ראש", מביע את תמיכתו הרבה בישראל ומשפחות החטופים בעקבות הפרסום על מציאת גופותיהם של ששת החטופים בעזה.
בסרטון שהעלה השבוע לחשבון האינסטגרם שלו אמר מאסלו: "בגלל לחץ שהופעל על הממשלה הישראלית ישראל איחרה את המועד. לפני מספר ימים 6 חטופים נרצחו, בהם גם האזרח האמריקאי הירש גולדברג פולין ז"ל. ישבתי בסלון של משפחת גולדברג פולין עם אימו ואביו, רייצ'ל וג'ון, שביקשו ממני לעזור ולספר לעולם באמת מה קורה בישראל. ואני לא חשבתי לעצמי ש-10 חודשים ומשהו לאחר מכן הם עדיין יתחננו בפני העולם שיקשיב. שבנם יחד עם עוד 5 חטופים חפים מפשע יוצאו להורג".
בהמשך התייחס מאסלו להאשטג הפופולרי "כל העיניים על רפיח", וטען כי הרבה משתמשים שיתפו אותו ברשתות מכיוון שלא ידעו על הכוונה האמיתית של צה"ל בכניסה לרפיח, והיא כמובן - שחרור החטופים שנלקחו לשם, בהם ששת החטופים שהוצאו להורג.
 

מאסלו שידוע כתומך ישראל נלהב, ואף ביקר כאן במסגרת "תגלית", הגיע לארץ לאחר ה-7 באוקטובר וסייר בקיבוצי העוטף שנפגעו במתקפה של חמאס וגם פגש ניצול מפסטיבל המוזיקה נובה.
בביקורו הקודם בישראל השחקן הצטרף למשפיענים נוספים אשר פועלים למען ישראל בימים אלו וגם הוא עתיד לסייע בהסברה ישראלית בעולם ולתעד את האירועים שמתרחשים בארץ למיליוני עוקביו ברשתות החברתיות. בעת עלייתו למטוס, העלה מאסלו תמונה בו כתב: "עוד טיסה, הפעם נוסע למען מטרה טובה".  
מאסלו שהה בארץ כאשר התרחש הפיגוע הרצחני ברחוב דיזינגוף בשנה שעברה. מאסלו הגיב על אותו פיגוע מזעזע ברשתות החברתיות וכתב: "יושב פה בתל אביב מזועזע ועצוב מפיגוע הטרור שהתרחש במרחק של רק כמה רחובות מבית המלון שלי. אנחנו בסדר". עוד הוסיף מאסלו, "אני מתפלל לשלום ולאיזה סוג של פתרון במזרח התיכון, שבו כל בני האדם יוכלו לחיות זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה