תרבות ופנאי

שרית חדד עם אורחת מפתיעה על הבמה: "את מודל לחיקוי בשבילי"

שרית חדד חזרה הלילה להיכל מנורה להופעות ראשונות לקהל הרחב מאז תחילת המלחמה. את המופע הקדישה הזמרת האייקונית לחיילים ולחיילות שלנו ולשובם של החטופים וגרמה לקהל לדמוע בביצוע "הייתי בגן עדן". לבמה עלתה הזמרת אגם בוחבוט וביצעה דואט ייחודי ומרגש עם חדד. צפו

מערכת ice | 
שרית חדד (צילום פלאש90)
בתחילת ביצוע הלהיט המרגש והוותיק של חדד "הייתי בגן עדן", סיפרה הזמרת לקהל על האורחות המיוחדות אותן פגשה בפרטיות לפני המופע: 150 אלמנות צה"ל אותן הזמינה להופעותיה כאורחות הכבוד.
עוד אורחת מיוחדת של חדד הייתה אגם בוחבוט, ששרה עם הזמרת הנערצת עליה את הדואט המשותף של השתיים "שירים יפים מפעם". בוחבוט ביצעה על הבמה גם את הלהיט שלה ושל שחר טבוך "נאדי באדי".
הזמרת הצעירה שיתפה בתחילת החודש שהיא חלמה על הרגע בו תשתף פעולה עם חדד: "אני זוכרת את עצמי בתור ילדה מקשיבה שעות לשירים של שרית, שומעת שוב ושוב ושוב את הקול שלה, מנסה לחקות את הסלסולים שלה. אם היו אומרים לאגם הקטנה שיום יבוא ונוציא שיר משותף כנראה שלא הייתי מאמינה. שרית את בשבילי ובשביל כל הנשים בתעשיית המוזיקה השראה ענקית, פורצת דרך ומודל לחיקוי. אני מתרגשת מאוד ואוהבת אותך. תודה על הזכות".
חדד אירחה במופע גם את הזמר איתי לוי והצטרפה אליו הפעם ללהיט שלו: "אין לי מקום אחר". לוי החמיא לבוחבוט והעלה סטורי של הזמרת מאחורי הקלעים עם הכיתוב: "כמה את יפה ומוכשרת על. אוהב אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה