תרבות ופנאי

טרגדיה בעולם התרבות: השחקנית האהובה מתה בגיל 61 ממחלה

אמי שינוהארה, אחת השחקניות המוערכות בעולם, הלכה לעולמה בטרם עת, בהודעה המלאה נכתב: "אנו מצטערים להודיע כי השחקנית שלנו, אמי שינוהארה (שמה האמיתי אמיקו ווטנבה), הלכה לעולמה בשלווה בגיל 61 ב-8 בספטמבר 2024, לאחר מאבק במחלה על אף טיפול רפואי"
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בהודעה רשמית נמסר כי השחקנית המוערכת אמי שינוהארה הלכה לעולמה ב-8 בספטמבר 2024, בגיל 61. אתר האינטרנט הרשמי של סוכנות הייצוג שלה, 81 Produce, פרסם כי היא נפטרה בשלווה למרות שעברה טיפול רפואי
בהודעה המלאה נכתב: "אנו מצטערים להודיע כי השחקנית שלנו, אמי שינוהארה (שמה האמיתי אמיקו ווטנבה), הלכה לעולמה בשלווה בגיל 61 ב-8 בספטמבר 2024, לאחר מאבק במחלה על אף טיפול רפואי. אנו מבקשים להביע את תודתנו הכנה על החיבה שהופגנה כלפיה במהלך חייה ומודיעים בענווה על פטירתה".

שינוהארה, שנולדה ב-8 באוגוסט 1963, הייתה שחקנית קול יפנית מוכרת ומוערכת. היא הייתה הקול מאחורי דמויות אייקוניות רבות, ביניהן מאקוטו קינו (סיילור ג'ופיטר) בסדרה "סיילור מון", קושינה אוזומאקי ב"נארוטו שיפודן", קאהו מיזוקי ב"קארדקפטור סאקורה", ואופליה ב"קליימור", בין רבות אחרות.
פטירתה של שינוהארה מהווה אובדן משמעותי לעולם האנימציה היפנית ולתעשיית הדיבוב. קולה הייחודי והביצועים המרשימים שלה תרמו רבות להצלחתן של סדרות אנימה אהובות, והיא תיזכר כאחת משחקניות הקול המשפיעות והמוערכות בתעשייה. מעריציה הרבים ברחבי העולם מתאבלים על לכתה ומציינים את תרומתה הגדולה לעולם האנימה והבידור היפני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה