תרבות ופנאי

מצמרר: ניצולי הטבח בנובה יככבו בהצגה החדשה שתעלה בקרוב

המחזה המוזיקלי "רק רוצה לרקוד", על הטבח המזעזע במסיבת הנובה שנערכה ב-7 באוקטובר, יעלה בקרוב לאוויר העולם, וכעת נחשפו שמות השחקנים, ניצולי הנובה בעצמם, שיככבו בהצגה
מערכת ice | 
אנדרטת זיכרון לנרצחי פסטיבל הנובה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
המחזה המוזיקלי "רק רוצה לרקוד", על הטבח המזעזע במסיבת הנובה שנערכה ב-7 באוקטובר 2023 בקיבוץ רעים, יעלה בקרוב לאוויר העולם אחרי לא מעט ביקורות שהועלו נגדו.
היום (שני) פורסם ב"וואלה!" כי חלק מניצולות הטבח במסיבת הנובה יככבו בעצמן בהצגה, כאשר חלק מהן אף יגלמו את הדמויות של עצמן. מי שתשחק את הדמות הראשית במחזה היא רפאלה טרייסטמן, ילידת ברזיל שאיבדה במסיבה את בן זוגה חנני גלזר, אחרי שהשניים הסתתרו במיגונית יחד עם עשרות מבלים, כאשר מרצחיי החמאס זרקו רימונים לתוך המיגונית, מהם היא נפצעה ובן זוגה לא הצליח לשרוד את התופת.
הדוגמנית ג'סיקה אלט תגלם במחזה את התפקיד של עצמה, ג'סיקה, שאמנם לא הייתה במסיבה, אך בן זוגה, בן שמעוני, אכן היה במסיבה, שם הוא סיכן את חייו, הציל אנשים רבים תוך שהוא נוסע וחוזר מספר פעמים למקום הטבח, עד שבסופו של דבר הוא נרצח בדם קר.
שחקן נוסף, שהוא גם אחד מהיוצרים של המחזה הוא יובל סימן טוב, שבילה במסיבה יחד עם חבריו, רון ויינברג ז"ל ותמיר לשץ. השלושה נמלטו משטח המסיבה ברכבם, נורו על ידי מחבלים, כאשר רון נהרג מירי המחבלים, בעוד יובל נורה בגבו, נמלט מהמקום והתחבא בתוך שיחים, שם הוא שיחק את עצמו מת במשך מספר שעות וכף הצליח להינצל. על פי הדיווח, מי שעוד ישתתפו במחזה הם אמיליה ג'ין, ששרדה את הטבח בנובה ותגלם את עצמה, יעל תמיר, לוחמת מג"ב שהייתה גם היא בטבח ותגלם את עצמה, ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה