תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: כוכב שנות ה-80 הלך לעולמו בגיל 88

אחד הכוכבים הגדולים של שנות ה-80, ג'יימס דארן, שזכור לישראלים בעיקר בזכות תפקידו ב"מנהרת הזמן" שהייתה ללהיט גדול בישראל, הלך לעולמו בגיל 88
מערכת ice | 
כוכב קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחד הכוכבים הגדולים של שנות ה-80, ג'יימס דארן, שזכור לכולנו אחרי שגילם את טוני בסדרה האהובה "מנהרת הזמן", הלך לעולמו היום (שלישי) בגיל 88. נסיבות מותו של השחקן האהוב עדיין אינן ידועות ומשפחתו מבקשת לשמור על פרטיותה.
דארן, שהיה נשוי פעמיים, הותיר אחריו שלושה בנים. דארן נולד בפילדלפיה וכבר בשנות ה-50 החל בעולם המשחק, אחרי שכיכב בסרט גידג'ט. בהמשך אף הפך לכוכב בעולם המוזיקה ושירו Goodbye Cruel World הפך ללהיט גדול, ואף הגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד האמריקני.
בשנות ה-60 השתתף במספר סרטים כמו "תותחי נברון", אך בסוף שנות ה-60 הגיעה הפריצה הגדולה באמת בדרה האהובה "מנהרת הזמן", שהייתה ללהיט גדול גם כאן בישראל, שם גילם את דמותו של המדען טוני.
בנוסף על כך, בשנות ה-80 ג'יימס דארן כיכב בסדרת הדרמה המשטרתית "טי. ג'יי. הוקר". בהמשך אף עבר לעולם הבימוי וביים מספר סרטים, בהם גם מספר סרטים לסדרה המצליחה "צוות לעניין" ובנוסף גם ב"בוורלי הילס 90210". בסוף שנות ה-90 הוא שיחק בסדרת המדע הבדיוני המצליחה "חלל עמוק 9".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה