תרבות ופנאי

הזמר "פירק" את האולם בתל אביב: מי חילק מכונות גילוח לקהל?

אין איש או אישה שהגיעו אתמול להופעתו של אורי קומאי, הידוע בשם הבמה שלו "דודו פארוק", וציפו להופעה רגועה ושקטה. גם המעריצים שכבר מכירים את האדרנלין הבלתי נגמר שלו, לא ציפו למה שקרה על הבמה
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
האמן הידוע בשם "דודו פארוק" פרץ בסערה כאשר פרסם מספר שירים עוקצניים וחריפים, ומיד כבש את הלבבות הצעירים של נערי ונערות ישראל. למרבה ההפתעה, על אף הדמות הקיצונית אותה עוטה על עצמו אורי קומאי כאשר נכנס לנעליו של "דודו פארוק", עם הזמן לא רק נערים ונערות נמצאים בין קהל המעריצים שלו והוא סוחף גם קהלים בוגרים יותר.
הופעותיו של קומאי, כמו גם השירים והסרטונים שהוא מפרסם ברשתות החברתיות, מלאות באדרנלין ולקהל שלא נשאר אדיש לכך, לא נותר אלא לקפוץ ולהנות עד שהוא יורד מהבמה.
אתמול (חמישי) הופיע קומאי ברידינג 3 בתל אביב, כאשר להופעה הגיעו מאות רבות של אנשים. קומאי הופיע במשך שעתיים בדמותו של דודו פארוק והרקיד את הקהל ברמה שגם הם לא ציפו לה.
אירוע שהקהל שהיה נוכח במקום ככל הנראה לא ישכח בעוד זמן רב, הוא הרגע בו עלה האורח של קומאי לבמה. האורח היה לא אחר מאשר קובי סויסה אשר מיתג עצמו כ-K.S.

מתוך האינסטגרם של אורי קומאי
באחד הרגעים הביזאריים שהראו על הבמות בישראל, סויסה החל לחלק לקהל את מוצר הדגל אותו הוא מפרסם רבות ברשתות החברתיות, מכונות גילוח.

מתוך האינסטגרם של אורי קומאי
אם זה לא מספיק, סויסה אף השתמש באחת המכונות כדי לגלח אדם שהתנדב לכך, על הבמה, באמצע ההופעה של אורי קומאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה