תרבות ופנאי

עידן עמדי נפרד בכאב: "הוא אהב אותי"

הזמר עידן עמדי, שנפצע קשה במהלך מלחמת חרבות ברזל, משתף הבוקר בסטורי עצוב את העוקבים: "אין מילים שינחמו את הלב"
מערכת ice |  1
עידן עמדי (צילום פלאש 90)
עידן עמדי, שנולד וגדל בירושלים, הוא אחד הזמרים והיוצרים הבולטים בישראל בשנים האחרונות. עמדי ממשיך לשמור על קשר חזק עם השורשים הצבאיים שלו, כמשרת מילואים פעיל בחיל ההנדסה הקרבית, ואף נפצע לאחרונה באופן קשה.
עמדי נוהג להביע את דעותיו על המצב הביטחוני ועל הממשלה ברשתות החברתיות, והיום (חמישי) עשה זאת שוב כשהביע את תנחומיו על מותו של החייל יוחאי חי גלאם וסיפר כי אהב את עמדי ושיריו.
"מהבוקר מקבל הודעות על גיבור ישראל רס"ר יוחאי חי גלאם שנפל בעזה והובא אתמול למנוחות. מספרים לי על איש החסד שהיה ועל אהבת ישראל שבו וגם שאהב אותי ואת שיריי. מעריץ שלך ארחי היקר, אשרינו שזכינו בשכמותך. שירה והמשפחה היקרה אנחנו בוכים אתכם, אין מילים שינחמו את הלב", שיתף עמדי.

(מתוך חשבון האינסטגרם של עידן עמדי)
נזכיר כי עמדי שוב הגיש הצעת פשרה למירי רגב, במסגרתה ביקש ממנה ששלושה שנים שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמה יהיו אחראיות על הפקת הטקס הממלכתי, ושבזמן הזה מירי רגב, שאמורה להפיק בעצמה את הטקס, תיקח צעד אחורה.
שלוש הנשים שהציע עמדי למירי רגב שיהיו אמונות על הקת הטקס הן - איריס חיים, אמו של יותם חיים ז"ל, החטוף שהצליח להימלט משוביו בעזה אך נורה למוות בשוגג על ידי חיילי צה"ל, מאיה אוחנה מורנו, אשתו של גיבור ישראל עמנואל מורנו ז"ל, סגן אלוף בסיירת מטכ"ל לשעבר וגלית ולדמן, אמו של רס"ן אריאל בן משה ז"ל.
עמדי הציע כי שלוש הנשים המוערכות ימונו למעשה לנציגות חיצוניות על ידי הממשלה שיפיקו את הטקס הממלכתי המתוכנן באופקים, ובכך ייעדרו מן הטקס שיקולים פוליטיים כל שהם. האם מירי רגב תסכים להצעת הפשרה? קשה להאמין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירי רגב חלכי כפרה
    ללי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על עמדי ועם ישראל ...לכי לעזאזל שרלילה מהמטכל בהמה צואת אדם מושחתת
    סגור