בארץ

עידן עמדי בהצעה דרמטית למירי רגב: יגיעו לפשרה בנוגע לטקס?

עידן עמדי משיב למירי רגב ומציע לה פשרה נוספת בנוגע לטקס הממלכתי, במסגרתה ביקשה שתזוז מהפקת הטקס, ובמקומו שלוש נשים שאיבדו את יקיריהן - איריס חיים, מאיה אוחנה מורנו וגלית ולדמן, יפיקו את הטקס בעצמן. האם השרה תסכים?
מערכת ice |  5
עידן עמדי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אחרי שעידן עמדי יצא נגד מירי רגב על האמירות שלה בנוגע לטקס ה-7 באוקטובר ועל הפיצול של הטקס הממלכתי מהטקס האלטרנטיבי שיעשו המשפחות השכולות ומשפחות החטופים, מירי רגב החליטה להשיב לכל הצעה שקיבלה, גם מהנשיא הרצוג, והחליטה לקיים את הטקס ללא קהל, מוקלט בעיר אופקים.
היום (רביעי) פורסם לראשונה ב-YNETכי עמדי שוב הגיש הצעת פשרה למירי רגב, במסגרתה ביקש ממנה ששלושה שנים שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמה יהיו אחראיות על הפקת הטקס הממלכתי, ושבזמן הזה מירי רגב, שאמורה להפיק בעצמה את הטקס, תיקח צעד אחורה.
שלוש הנשים שהציע עמדי למירי רגב שיהיו אמונות על הקת הטקס הן - איריס חיים, אמו של יותם חיים ז"ל, החטוף שהצליח להימלט משוביו בעזה אך נורה למוות בשוגג על ידי חיילי צה"ל, מאיה אוחנה מורנו, אשתו של גיבור ישראל עמנואל מורנו ז"ל, סגן אלוף בסיירת מטכ"ל לשעבר וגלית ולדמן, אמו של רס"ן אריאל בן משה ז"ל.
עמדי הציע כי שלוש הנשים המוערכות ימונו למעשה לנציגות חיצוניות על ידי הממשלה שיפיקו את הטקס הממלכתי המתוכנן באופקים, ובכך ייעדרו מן הטקס שיקולים פוליטיים כל שהם. האם מירי רגב תסכים להצעת הפשרה? קשה להאמין.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אף אחד לא בחר בך
    שמ.ח 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד לאומנות השירה שלך ולכך שאתה לוחם פצוע-לא בחרנו בך בקלפי! לא ביקשו ממך להפיק טקס-הממשלה ה נ י ב ח ר ת ניבחרה להחליט-שב בשקט!
    סגור
  • 4.
    לא נמאס לך
    לילך 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתעסק בשירה מה אתה חושב שאתה חבר כנסת
    סגור
  • 3.
    טקס ממלכתי
    אאא 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגענו לימים השנאה ניצחה. שופכים רעל נגד הממשלה. אף מילה על האשמים. להיפך מנסים לטאטא את מה שקרה רק להאשים את הממשלה עם שנאה כזו לא נגחע רחוק....השנאה למירי רגב היא חולנית ואינה מוצדקת . אסור דאזרחים יחליטו במקום הממשלה הנבחרת.בושה ...לדע.י עמדי לט צריך להיות מעורב עם כל הכבוד. הרצון למדר את השרה בכל מחיר הוא השגת גהול מסוכן. זו אר ההתחלה. לעצור מיד. טקס ממלכתי מטופל על ידי הממשלה. זהו נקודה. כמובן אפשר לצרף אמהות שכולות זה רק מוסיף למעמד החשוב והכואב כל כך
    סגור
  • 2.
    תמשיך להתעסק בשירה
    יואל 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עידן עמדי תתעסק בשירה נלחמת בעזה נפצעת כולי תקווה שאתה חזק ומרגיש הרבה יותר טוב . טקס ממלכתי לציון ה7 באוקטובר הוא טקס של כולם כל המדינה כואבת את כאב החטופים וכאב הנופלים בטקס מצלכתי לא לוקחים צד . היום הצעת פשרה מחר מישהו אחר יציע עוד פשרה ואז זה מתגלגל למקומות ושיח לא בריא . אז עידן עמדי מבקש בכל לשון של בבקשה אומנים תתעסקו באומנות ושירה אל תכניסו עצמכם לפוליטיקה .
    סגור
  • 1.
    הצעה מגעילה שמנסה להדיח את השרה מירי רגב
    בן 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצעה מגעילה שמנסה להדיח את השרה מירי רגב מניהול הטכס הממלכתי הלאומי הממשלתי
    סגור