תרבות ופנאי

צופית ואברהם יודעים? דניאל גרנט חוגג ארבעה חודשים של זוגיות

בנם של מאמן הכדורגל הישראלי ואשת התקשורת נמצא בארבעת החודשים האחרונים בזוגיות חדשה, אותה הצליח עד עכשיו לשמור מתחת לרדאר. מי המאושרת?
מערכת ice | 
דניאל גרנט (צילום שי פרנקו)
בנם של העיתונאית ומנחת הטלוויזיה צופית גרנט ובעלה לשעבר, מאמן הכדורגל אברהם גרנט, דניאל, עלה לאחרונה לכותרות בעקבות ניסיונותיו לפרוץ בקריירת מוזיקה שאותה הוא מתחזק בשנים האחרונות.
רק בשנה שעברה השיק דניאל גרנט את אלבום הבכורה שלו וכזכור, חשף פרטים מעניינים על משפחת גרנט בריאיון חושפני שהכה גלים ברשתות החברתיות. אתמול (שלישי) פורסם ב-TMI כי גרנט אף נמצא בזוגיות חדשה.
על פי הפרסום, במהלך ארבעת החודשים האחרונים נמצא דניאל גרנט בזוגיות עם לא אחרת מאשר האקסית של איתי תורג'מן, לור כהן בת ה-27, שהייתה עם תורג'מן במערכת יחסים במשך כשנה וחצי.
כזכור, דניאל גרנט חשף את החרדות של אמו כלפיו בריאיון שקיים עם איריס קול ב-103FM. "כשאני בחו"ל היא חרדתית ברמות, דואגת, וגם שומעים בהודעה שהיא מדברת בטון כזה כדי להראות שהכול טוב אבל זו לא המציאות", אמר גרנט. גרנט אף פותח את אחד משיריו בקטע המדמה קבלת שיחת טלפון מאמו.
בריאיון לאתר ice חשף גרנט איך זה לגדול לצד שני הורים כאלו מפורסמים בתחומם, והאם מדובר לדעתו ביתרון או חיסרון. "זה גם וגם. אבל כל חיי חייתי ככה, אני ואחותי וזו המשפחה שלי אז אני מנסה להסתכל על היתרון. המשפחה שלי ליוותה אותי צמוד והם חלק מהפרויקט. אחותי רומי שרה את הפזמון, וחברה שלי כתבה את התסריט של הקליפ, ואמא שלי הייתה חלק מהפרויקט וליוותה אותו ועמדה על הסט לראות שהכול קורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה