תרבות ופנאי

מיקי גבע בווידוי מדכא: "כמה שפלים יכולים להיות אנשים?"

רגע קשה לקומיקאי מיקי גבע, שחושף היום כי חווה תחושת אובדן גדולה: "שנתיים שלמות מחיי, טובי הרגעים שלי, כל הלב שלנו היה בפנים". מה נלקח מהשחקן והסטנדאפיסט וכיצד שחר חסון קשור לאירוע המצער? 

מערכת ice |  1
כוכבי 'מלבי אקספרס' (יח"צ) (צילום יח"צ)
הקומיקאי והסטנדאפיסט, מיקי גבע חושף היום בפוסט באינסטגרם כי איבד את התסריט לעונה השנייה של הסדרה שלו "מלבי אקספרס", אותה יצר ובה גם כיכב.     
סדרת הטלוויזיה הקומית, "מלבי אקספרס", שודרה בשנת 2013 ברשת 13 והתבססה על רומן שכתב גבע. הסדרה מתארת את עלילותיו של צעיר מוכר מלבי שהולך בעקבות האהבה עד ברזיל. בסדרה כיכבו גבע עצמו, עדי הימלבלוי, שחר חסון, יובל שגב, קותי סבג ועוד.
"גנבו לי את הלפטופ שלי ובתוכו התסריט של מלבי אקספרס 2", פתח הקומיקאי את הפוסט. "כמה שפלים יכולים להיות אנשים. שנתיים שלמות מחיי, טובי הרגעים שלי, שפיצי הרעיונות שלי, עשרות סשנים ספוגי זיעה יחד עם שחר (חסון. מ"א). מאות פאנצ'ים שחידדתי ושייפתי, כל הלב שלנו היה בפנים. תחושת אובדן גדולה. נחכה כמה ימים שהיא תעבור ונתחיל לשחזר מהראש את הכל. שייפול כטב"מ על הגנב. עוד הערב", איחל גבע למבצע העבירה.
בהמשך, בעקבות פרסום הפוסט, גבע זכה לתגובות מנחמות ממעריצים ועדכן: התגובות המהממות שלכם עושות חשק להתחיל לשחזר. יהיה בסדר. סומך קצת עליי וקצת על המוח של שחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואנחנו הרווחנו יותר זמן (ל"ת)
    סדרה צולעת 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור