תרבות ופנאי

איתי תורג'מן חזר בתשובה? זה התיעוד המפתיע רגע לפני החתונה

איתי תורג'מן חזר לאחרונה לכותרת אחרי שהציע נישואים בגיל 41 לבת זוגו בשנה האחרונה, טליה מזוז. כעת, נתפס תורג'מן בעדשת המצלמה כשהוא קונה תשמישי תורה בבני ברק, כשכובע קטן על ראשו, והעלה תהיות האם חזר בתשובה
מערכת ice | 
איתי תורגמן (צילום @itayturgeman)
אחרי שלא היה יותר מדי בכותרות לאחרונה, השחקן איתי תורג'מן חזר לאחרונה לכותרות אחרי שנודע כי בגיל 41, הוא הציע נישואים לבת זוגו טליה מזוז, וזאת אחרי כשנה של זוגיות שלא כל כך ראתה אור זרקורים.
מזוז ותורג׳מן, מדריכת פילאטיס מהרצליה, הכירו לפני כשנה ומאז הם יחד.  הם שומרים על מערכת היחסים מתחת לראדר ולא מעלים תמונות יחד. כעת, רגע לפני החתונה ומבלי שידאג להעלות תמונות, תורג'מן נחשף ביעד מפתיע במיוחד.
הבוקר (שישי) נחשף ב-TMI תיעוד שהגיע לידיו, ובו נראה איתי תורג'מן במרכז בני ברק, מסתובב לצד מספר חרדים כשכובע קטן על הראש. על פי הדיווח, תורג'מן נצפה כשהוא קונה תשמישי קדושה. האם השחקן האהוב בדרך לחזור בתשובה? ימים יגידו.
בפעם האחרונה שהיה בכותרות, תורג'מן הולך להוביל את נבחרת ארגון שלוה למרתון, אשר תמנה 60 רצות ורצים מכלל המגזרים והאוכלוסיות בישראל וכל המשתתפים רצו למען ילדי שלוה, שכן מדובר באלפי ילדים עם מוגבלויות שמטופלים ומשתתפים בתכניות השונות של הארגון מגיל לידה ועד בגרות, כולל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה