תרבות ופנאי

השחקן האהוב בחשיפה מטלטלת: "נקלענו לחובות של מיליונים"

ג'ארד לטו, אחד השחקנים ההוליוודיים המצליחים ביותר כיום, הוא גם זמר מצליח מאוד ומביל את להקת הרוק האהובה  Thirty Seconds to Mars. כעת, לטו חושף כי בתחילת דרכה, הלהקה נקלעה לחובות של מיליוני דולרים אחרי שספגה תביעה ב-30 מיליון דולר מחברת התקליטים עמה עבדה. אז איך זה נגמר?
מערכת ice | 
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
ג'ארד לטו, אחד השחקנים ההוליוודיים המצליחים ביותר כיום, הוא גם זמר מצליח מאוד ומביל את להקת הרוק האהובה  Thirty Seconds to Mars. לטטו, שהונו האישי מוערך בעשרות מיליוני דולרים, יצא היום (רביעי) בחשיפה מטלטלת במיוחד, בה טען כי הוא וחבריו ללהקה, שהיו בתחילת דרכם המוזיקלית, נקלעו לחובות עתק בשווי של מיליוני דולרים.
לטו חשף את הסיפור המטורף הזה בתכנית האירוח האוסטרלית The Kyle and Jackie O Show שם הוא התארח. במהלך התוכנית, סיפר ג'ארד לטו על הדרך שעשתה הלהקה. לטו חשף כי בתחילת דרכם, הם הוציאו אלבום מוצלח מאוד בשם A Beautiful Lie, שרשם הצלחה מסחררת עם יותר מ-3 מיליון עותקים שנמכרו.
למרות זאת, האלבום הזה הוא גם זה שהביא אותם להיקלע לחובות עתק של עשרות מיליוני דולרים דולרים, אחרי שהלהקה הסתכסכה עם חברת התקליטים שהפיקה את האלבום והפיצה אותו,  EMI, ולפיכך כאמור חברי הלהקה נותרו בחובות עתק, שלטענתו הגיע למיליוני דולרים.
לטענתו, הם גילו שלא מגיע להם כסף ממכירות התקליטים, ואיימו לעזוב את חברת התקליטים EMI. החברה ממש לא אהבה זאת ותבעה אותם ב-30 מיליון דולר על כך שלטענתה הפרו את ההסכם, וכי הם מחויבים להפיק איתם אלבום נוסף. בסופו של דבר, הלהקה יצאה עם ידה על העליונה והצליחה להשתחרר מהתביעה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה