תרבות ופנאי

כוכב הריאליטי נחשף: הכיר בבנו לאחר בדיקת אבהות

רבים שמעו בחודשים האחרונים על כוכב ריאליטי שהפך לאב וזהותו לא נחשפה, כעת מתברר שמדובר ביוצא האח הגדול והדי ג'יי הנחשב ג'וזי זירה, שביקש לבצע בדיקת אבהות לתינוק וזכה לתשובה חיובית

מערכת ice |  2
גוזי זירה (צילום אינסטגרם)
רבים שמעו בחודשים האחרונים על כוכב ריאליטי שהפך לאב וזהותו לא נחשפה, כעת מתברר שמדובר ביוצא האח הגדול והדי ג'יי הנחשב ג'וזי זירה, שביקש לבצע בדיקת אבהות לתינוק וזכה לתשובה חיובית.
הסוד הגדול של כוכב הריאליטי, ג'וזי זירה, נחשף. הדי ג'יי הפך לאב לראשונה בחייו, בעקבות קשר שלא הבשיל לזוגיות. אם בנו של זירה היא שירן אדרי (41) ממגדל העמק, אותה הכיר במיקונוס. הקשר הלא מחייב בין השניים הסתיים בהיריון ובלידת ילד משותף שנולד ביוני האחרון.
על פי דיווחים, זירה, שבתחילה הכחיש את הדיווחים על היריון, ביקש לבצע בדיקת אבהות על מנת לוודא את הקשר הביולוגי לתינוק וזכה לתשובה חיובית. זירה ואדרי אינם בזוגיות יחד אך מגדלים את בנם בהורות משותפת.  
ג'וזי זירה נחשב לרווק הולל  אשר ניהל בעבר מערכות יחסים מתוקשרות, ביניהן עם קארין עליה, ליה נוגה ועומר קינן. זירה, שעלה לישראל מצרפת, נחשף לציבור בריאליטי "המירוץ למיליון", כחלק מהצמד "ג'וזי ואלכס". מאז הספיק לככב גם באח הגדול ובהישרדות VIP. זירה עובד כדי ג'יי ויוצר מוזיקה ומופיע ברחבי העולם.
זירה צפוי לדבר על האבהות הטרייה והסודית שלו בקמפיין חדש לחברת הלבשה בו הוא מככב, במהלכו תיחשף גם אם בנו.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ג'וזי זירה
    רחל 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך שהכרתי באבהותך לבינך. זה חשוב מאד לשניכם.לבן ולך. מחמם את הלב.??
    סגור
  • 1.
    ג'וזי זירה
    רחל 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך שהכרתי באבהותך לבינך. זה חשוב מאד לשניכם.לבן ולך. מחמם את הלב.??
    סגור