תרבות ופנאי

אד שירן בהחלטה עסקית מפתיעה: "זה חלום, אני אסיר תודה"

הכוכבת החדשה של הליגה האנגלית הבכירה לכדורגל זכתה להצטרפותו של הזמר האהוב והפופולרי, כחבר הנהלה. שירן יחזיק ב-1.4% מהמניות במועדון, ויהנה מתא צפייה אישי באצטדיון הביתי של הקבוצה. אד שירן: "אני נרגש מהרכישה של אחוז קטן מהמועדון הביתי שלי, תמיד גרמו לי להרגיש חלק מהקהילה"
מערכת ice | 
אד שירן (צילום magic radio)
עולה החדשה לפרמייר ליג איפסוויץ' טאון הפכה בשנים האחרונות למוכרת בין היתר בזכות האוהד המפורסם ביותר שלה, הזמר אד שירן. אמש (חמישי) פורסם כי שירן כבר לא רק אוהד שרוף של הקבוצה, אלא גם בעלים שותף של המועדון שבילה 22 שנה מחוץ לליגה הבכירה באנגליה.
על פי הפרסום בישראל היום, הכוכב הבריטי רכש 1.4% מהמניות במועדון. עם זאת, הוא לא ישמש חבר הנהלה. בעונת הפרמייר ליג הקרובה שירן יזכה, אם כך, לתא צפייה אישי באצטדיון הביתי של איפסוויץ' טאון. כבר במהלך עונת 2020/21 שירן קידם את סיבוב ההופעות העולמי שלו בתור הספונסר הראשי על החולצות של הקבוצה.
 
"אני נרגש מהרכישה של אחוז קטן מהמועדון הביתי שלי", אמר שירן בהתרגשות לאחר המהלך המרגש שהפתיע רבים ממעריציו. "זה חלום של כל אוהד להיות הבעלים של הקבוצה שלו, אני אסיר תודה על ההזדמנות זו. אני מסתובב הרבה בעולם ולפעמים מרגיש כמו זר בערים גדולות, אך כאן תמיד גרמו לי להרגיש חלק מהקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה