תרבות ופנאי

במקום נגה ארז? מי היה האורח המפתיע של עדן בן זקן?

חיזוק מפתיע מתוך הקהל בהופעת הענק של עדן בן זקן הלילה באצטדיון טדי. לבמה הצטרף בספונטניות הזמר איתי לוי שהגיע למופע כצופה ועלה בספונטניות לדואט מלהיב עם בן זקן. צפו בשניים בביצוע משותף ללהיט "מערב ראשון"

מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום פייסבוק/ עדן בן זקן)
מופע הענק הלילה של עדן בן זקן באצטדיון טדי היה מלא בהפתעות לקהל. בן זקן אירחה על הבמה את נועה קירל, לדואט וגם לסולחה רשמית, שלוש שנים לאחר שהתפתח סכסוך בין השתיים ושיר משותף שלהן נגנז. אל הבמה הצטרפה גם עדן גולן, נציגת ישראל באירוויזיון ששרה עם בן זקן את להיטה "הוריקן". 
אורחת נוספת שהייתה אמורה להשתתף במופע היא כידוע המוזיקאית נגה ארז שמצליחה מאוד מעבר לים. האיחוד הצפוי של השתיים על הבמה עורר בימים האחרונים ביקורת מצד מעריציה של בן זקן שהתנגדו לשילוב של ארז עקב אמירה פחות מוצלחת שלה בעבר על תמיכה ב-BDS, ממנה חזרה בה.
עדן בן זקן ואיתי לוי באצטדיון טדי
הביקורות הספיקו כדי שבן זקן תבחר להתרחק מסוגיות פוליטיות נפיצות ולבטל את שיתוף הפעולה של השתיים על הבמה. מי שבכל זאת הגיע לשיר עם בן זקן על הבמה - ולגמרי בהפתעה הוא איתי לוי. הזמר, שישב במופע כצופה מן השורה (הראשונה), עלה באופן ספונטני לדואט עם בן זקן כשהוא בקז'ואל ג'ינס וטי שרט. השניים ביצעו על הבמה את להיטו הטרי של איתי לוי "מערב ראשון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה