תרבות ופנאי

כוכבת הרשת נטע ברזני חשפה את שמו של בנה וחטפה מגיא פינס

יוצאת הריאליטי "המירוץ למיליון", נטע ברזני, מחלימה בימים אלו מסיבוך רפואי מסכן חיים שעברה בעקבות הלידה של בנה הבכור לפני כחודשיים. כעת, כאשר היא חושפת את שמו הייחודי של התינוק, גיא פינס מחליט לעקוץ אותה. למה?

מערכת ice |  5
נטע ברזני (צילום עומרי רוזנגרט)
בשיאו של מצב החירום הרפואי שחוותה נטע ברזני, הכוכבת אושפזה בטיפול נמרץ ונאלצה לשהות תחת השגחה רפואית מסביב לשעון. הכוכבת, אשר חוותה סיבוך רפואי נדיר במהלך ניתוח קיסרי, נעזרה בבני משפחתה שביקשו אז מעוקביה להתפלל לשלומה. בעקבות מצבה המורכב של האם הטרייה אף הוחלט לקיים את טקס ברית המילה לבנה בסמוך למיטתה בבית החולים.
ברזני שהצליחה להתאושש מאז בהצלחה וכנגד כל הסיכויים, חשפה כעת את השם שבחרה לבנה והוא מנדי - בהוקרה לרב מנחם מנדל שניאורסון, הידוע יותר כהרבי מלובביץ' שהלך לעולמו לפני כ-30 שנה. עוד מתברר שתמונת הרבי תלויה מעל מיטתו של מנדי הקטנטן בן ה-3 חודשים, בנה של ברזני ובעלה גרי דהן.
מי שעקץ את הכוכבת על השם הייחודי והמחווה שניתנה דווקא לרב, הוא לא אחר ממגיש ערב טוב, גיא פינס, שסבר כנראה שייתכן והחלמתה של ברזני יוחסה לרבי מלובביץ. פינס כתב בתגובה: "מעניין מה שמו של הרופא שטיפל". מגיבים רבים, שכעסו על דברי פינס, כתבו בין היתר כי עדיף שהתינוק יקרא על שם של צדיק שישמור עליו מאשר על שם הרופא שמטפל ומוגדר כשליח, גולש נוסף ביקר את פינס וכתב:  "עד מתי שנאת דת ויהדות גיא"?. יוצאת האח הגדול, נופר מור, ציינה שהיא בהלם מהתגובות "תתביישו לכם" והדגישה כי השם שנבחר מהמם.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גאיה פינס בלי פינס
    גאיה פינס בלי פינס מ 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי יעיפו אותךנמאבת
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד גיא. קצת אור בתוך החושך האמוני הפרמיטיבי (ל"ת)
    ירון 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 3.
    מה היתכרפנתה
    פינס 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גאי גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עימדי פינס פינס אתה מזכיר לי את גל רובין ???? לא אירה רע כי אתה עימדי פינס פינס מה נהיה אתך הלכתה כפות היתדרדרתה אתה מזכיר לי את גל רובין לך שב איתה לקפה אולי תשחק גם לך למטה ??
    סגור
  • 2.
    באמת מדבר עם שם כמו פינס? (ל"ת)
    רבנית 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    גיא
    חכם 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גיא בן ציפורה בע״ה תשובה שלמה במהרה בימינו
    סגור