תרבות ופנאי

הסטנדאפיסטית הישראלית: "חלום שלי להיות תקועה בחו"ל"

הקומיקאית הדר לוי מתייחסת למצב הביטחוני וביטולי הטיסות לישראל ומסתכלת על הנושא מזווית אחרת לגמרי: "אני זוכרת איך אחרי הצבא איך הייתי תקועה 3 חודשים בהודו"
מערכת ice | 
נמל תעופה בן גוריון (צילום Magma Images)
הקומיקאית והסטנדאפיסטית הדר לוי מגיבה בהומור לחדשות האחרונות שמלחיצות את מיליוני הישראלים בארץ ובחו"ל.
לוי התייחסה לכתבות הרבות והדיווחים על ביטולי הטיסות בחו"ל של ישראלים שמנסים בכל דרך לחזור הביתה לישראל ולא מצליחים. לדבריה עדיף להיתקע בחו"ל כשיש מלחמה מאשר לשהות בישראל, כמובן הכל בנימה קומית והומוריסטית.
בסרטון שהעלתה לחשבונה ברשתות החברתיות אמרה לוי כי "תקשיבו אני שומעת שיש מזה בלגן אין טיסות ומלא אנשים תקועים בחו"ל, ש...בואו בואו, אנשים תקועים בחו"ל, לא הבנתי, מה יש להיתקע בחו"ל?".
לאחר מכן לוי הוסיפה ואמרה כי היא תשמח לא להיות בארץ בתקופה הזאת: "חלום שלי להיתקע בחו"ל, אנשים תקועים ברודוס, תקועים בסנטוריני, תקועים במלדיביים, תקועים בבהאמס, תקועים במקסיקו, תקועים בהוואי, אנשים תקועים מסכנים, רחמים אנשים תקועים במילאנו, בוורונה, אנשים תקועים בבורגס, אנשים תקועים בבורגוס (שאין מקום כזה)אנשים תקועים בבטומי. וואי איזה באסה".
 

"אני זוכרת איך אחרי הצבא הייתי תקועה 3 חודשים בהודו, אחר כך תקועה חודשיים במקסיקו, וואי איזה כיף היה להיות תקועה בתאילנד. הם תקועים? אנחנו תקועים!", סיכמה לוי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה