תרבות ופנאי

עידן עמדי בקאמבק מרגש: זה המהלך של הזמר אחרי שנפצע בקרב

7 חודשים אחרי שנפצע בקרב בעזה, עידן עמדי חושף את הקאמבק המרגש אחרי שחשף בחשבון האינסטגרם שלו את רשימת השירים באלבום החדש שלו "אלבום 6"
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הזמר האהוב עידן עמדי, נפצע לפני כ-7 חודשים בקרב בעזה, במהלך שירות המילואים שלו. היום (רביעי) עמדי חושף את הקאמבק המרגש עם סטורי שהעלה לחשבון האיסנטגרם שלו, בו חשף את השירים מהאלבום החדש שהוא עומד להוציא בקרוב לאוויר העולם, בין היתר על המלחמה והפציעה הקשה שעבר.
בסטורי שהעלה חשף עמדי את רשימת 13 השירים שיהיו באלבום. עמדי העלה סטורי עם כיתוב על לוח גיר, כאשר בכותרת נכתב: "אלבום 6", כאשר בתוכן נכתבו השירים: "סופרמן", "שום דבר אחר", "עדיין פרא", "אמא", "לב", "אלפא ואומגה", "חמש צולבות, שני רימונים", "בלי לבחור", "מכתב לילדים", "להתראות", "לתת לחיים לרקוד", "אינסוף" ו"לדפוק ת'ראש".
כזכור, רק לאחרונה חשף עמדי הצצה ראשונה לאימון שהוא עובר במסגרת טיפולי הפיזיותרפיה, במהלך השיקום שלו מהפציעה הקשה. פציעתו של עמדי, כזכור, הייתה כה קשה, עד שבהתחלה הוא הוגדר כחייל אנונימי ולא ניתן היה לזהותו. פציעתו והליך החלמתו ריתקו וריגשו מדינה שלמה. אמנים רבים הקדישו לו מחוות, והוא קיבל חיקוי שנוי במחלוקת בתוכנית "ארץ נהדרת".  
לאחר שמצבו התייצב, קיים עמדי מפגש עיתונאים, בו שחזר את רגעי פציעתו וסיפר בדמעות על חבריו שנפלו בקרב. "הגעתי לבית החולים שרוף, מפויח. גופי ונפשי אמנם נפגעו, אבל רוחי חזקה מאי פעם. אשוב ליצור, לשיר ולשחק. אם אלוהים ייתן לי כוח, גם אשוב להילחם למען המדינה שלי", אמר אז והוסיף: "נאמר לי 'אתה גיבור', 'סמל', אבל חשוב לי לדייק, אני חלק מאלפי פצועים וחיילי מילואים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה