תרבות ופנאי

עילי בוטנר בהודעה כואבת: נפרד אחרי 13 שנה

ההרכב שהביא לנו להיטים כמו "טיפות" והאלבום המוכר "תם ולא נשלם" ילדי החוץ כבר לא ביחד. הרכב הפופ הודיע על פירוק כוחות. מה הסיבה להחלטה הדרמטית, ומה הצעד הבא בקריירה של הכותב והמלחין האהוב?
מערכת ice |  1
עילי בוטנר (צילום יחצ)
הרכב הפופ-רוק "עילי בוטנר וילדי החוץ" הודיעו כי יפסיקו בסוף השנה את עבודתם המשותפת לאחר 13 שנה. על-פי פרסום ישראל היום, עילי בוטנר צפוי להקים הרכב חדש שהאודישנים שלו צפויים להתרחש בשבוע הבא. ההרכב חתום על להיטים כמו "טיפות", וחתומים על האלבום (שזכה גם בתואר אלבום הזהב) "תם ולא נשלם" ועוד שירים אהובים וקליטים.
ההרכב החדש שיקים בוטנר צפוי לעמוד במרכזו של מופע בימתי חדש. בנוסף, ההרכב החדש שיקום צפוי להקליט אלבום חדש שיהיה זמין בשנה הבאה. בהרכב של עילי בוטנר וילדי החוץ חברים מלבד בוטנר אדר גולד, אוהד שרגאי ותום גפן. בעבר הייתה חברה גם גל לוגסי בהרכב. ההרכב הוקם בשנת 2012 ואלבום הבכורה שלו יצא בשנת 2013. 
ההרכב חתום גם על פרויקט מרגש שנעשה ביחד עם נכי צה"ל. השיר "בית לחזור" ונועד להוקיר את רוח נכי צה"ל. בנוסף, רק לאחרונה שחרר את השיר "כמעט שנתיים" ולכן נראה שההודעה על פירוק ההרכב תפסה את עולם המוזיקה והתרבות בהפתעה גמורה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה באמת כאב
    רן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להקה אדירה שפשוט נעלמת
    סגור