תרבות ופנאי

אחרי 54 שנים: אחת הלהקות החשובות בעולם פורשת מהופעות

איירוסמית' בישרה באינסטגרם הרשמי שלה: "זה היה בשנת 1970, שניצוץ של השראה הפך לאירוסמית'. בזכותכם, הצבא הכחול שלנו, הניצוץ הזה בער במשך חמישה עשורים. חלק מכם היו איתנו מההתחלה ואתם הסיבה שעשינו היסטוריה ברוקנ'רול, לקחנו החלטנו שוברת לב וקשה אבל הכרחית - כלהקת אחים - לפרוש מסיבובי הופעות"
מערכת ice | 
אירוסמית' (צילום shutterstock)
סופו של עידן במוזיקה העולמית. אחת הלהקות החשובות בהיסטוריה, אירוסמית' בישרה לעולם כי היא פורשת מהופעות חיות אחרי 54 שנה על הבמות. ההודעה מגיעה בהמשך להודעה הקשה על מצבו הפיזי של סולן הלהקה המיתולוגית, סטיבן טיילר שנכנס לפני כשנתיים למכון גמילה, אבל אחרי שכבר החלים והבריא, הוא נפצע במיתרי הקול וכעת טור הענק של הלהקה נדחה שוב ולמעשה היה אקורד הסיום
הלהקה בישרה באינסטגרם הרשמי שלה: "זה היה בשנת 1970, שניצוץ של השראה הפך לאירוסמית'. בזכותכם, הצבא הכחול שלנו, הניצוץ הזה בער במשך חמישה עשורים. חלק מכם היו איתנו מההתחלה ואתם הסיבה שעשינו היסטוריה ברוקנ'רול".

עוד נמסר מטעמה: "תמיד רצינו להעיף לכם את המוח כשהופענו, כמו שאתם יודעים, הקול של סטיבן הוא אינסטרומנטל שאי אפשר להחליף. הוא בילה חודשים בלי הפסקה בניסיון להביא את הקול שלו למצב שהיה לפני הפציעה. ראינו אותו מתקשה למרות שהוא נעזר בצוות הרפואי הטוב ביותר לצידו. לצערנו, זה עכשיו ברור שאי אפשר להחלים לגמרי מהפציעה שלו במיתרי הקול".
לסיום הסבירו: "לקחנו החלטנו שוברת לב וקשה אבל הכרחית - כלהקת אחים - לפרוש מסיבובי הופעות. אנחנו אסירי תודה כלפי כל מי שהתרגש לראות אותנו בדרכים בפעם האחרונה. אסירי תודה על הצוות שלנו והאנשים שהפכו את הריצה ההיסטורית שלנו לאפשרית. תודה אחרונה לכם, המעריצים הכי טובים בכדור הארץ. תנגנו את המוזקה שלנו בקולי קולות. עכשיו ותמיד. תמשיכו לחלום. אתם הגשמתם את החלומות שלנו".
אירוסמית' וטיילר חזרו להופיע בספטמבר 2022 לראשונה מאז הגמילה, והיה נראה שהוא נרגש: "כל מה שעשינו בזמן הזה היה לשכב על הגב ולצפות בנטפליקס", סיפר לקהל. למזלם של מעריצי הלהקה מישראל, אירוסמית' הופיעה ב-2017 בפארק הירקון, מול 50 אלף איש בהופעה שכללה את כל הלהיטים שלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה