תרבות ופנאי

מעיין אדם חושפת בכאב: "זה סיוט ממרמר שמביא אותי לדמעות"

מעיין אדם ממשיכה לרגש את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם". לאחר שחשפה כי היא עברה ניתוח דחוף להסרת ציסטה שכלל גם כריתת שחלה, מגישת הטלוויזיה המוכרת משתפת ברגע חיובי ומרגש בחייה | כל הפרטים

מערכת ice | 
מעיין אדם ובתה התינוקת (צילום אינסטגרם)
מעיין אדם, מנחת הטלוויזיה המוכרת, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. לאחר שסיפרה על הדרמה הרפואית שעברה בעקבות ביצוע הניתוח להסרת הציסטה שכלל גם כריתת שחלה, כוכבת הרשת ממשיכה לרגש את עוקביה. 
מגישת הטלוויזיה וכוכבת הרשתות החברתיות סיפרה בכאב כי לאחר הלידה היא החלה להתמודד עם לא מעט אתגרים. בין היתר, ציינה אדם, כי היא מתמודדת עם הקושי שבלמצוא פריט לבוש המחמיא למבנה הגוף לאחר הלידה. בעקבות כך, שיתפה מעיין אדם סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו כתבה: "למצוא מה ללבוש כשאת בין מידות אחרי לידה זה סיוט ממרמר שמביא אותי לדמעות", כך הודתה מעיין אדם בפני עוקביה.

(צילום: maayanadam@)
כוכבת הרשת הציגה את פריט הלבוש הייחודי שמחמיא למידותיה גם לאחר הלידה וכתבה: "אני בהיי עכשיו". כידוע, לאחרונה אדם עברה ניתוח להסרת ציסטה שכלל גם כריתת שחלה. מוקדם יותר היו העלתה מגישת הטלוויזיה סטורי לרשת החברתית בו הודיעה כי היא מפסידה להניק
"בצער רב הפסקתי להניק השבוע. זה היה קשה עוד קודם והגעתי לפגישות עם צידנית וקרחונים, ושאבתי בהפסקת הפרסומות באולפן, ולפעמים עצרתי בצד בנסיעה, וכל הזמן ניסיתי לתזמן ולתמרן בעוד מלחמה אחת מהמון מלחמות שמתישות אותי נפשית ופיזית, אבל שבוע באשפוז שנגמר בניתוח נוסף ששבר אותי סופית. אני יודעת שלא יפלו השמיים אבל מלאת רגשות אשם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה