ויראלי

מעיין אדם עוברת מהפך אחרי הניתוח: "צורה של בן אדם"

למרות המורכבות והסיכונים הכרוכים בניתוח כזה להצרת ציסטה של 25 ס"מ כפי שעברה, בייחוד כל כך סמוך ללידה, אדם ניגשה לתהליך בגישה חיובית ונחושה. היא שיתפה אף תמונה וכתבה: "נכון אני מתחילה לקבל צורה של בן אדם?"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, מנחת טלוויזיה ידועה וכוכבת רשתות חברתיות, עברה לאחרונה מסע בריאותי מפתיע ומאתגר שהסתיים בתוצאה מרשימה. סיפורה מדגים את יכולת ההתאוששות המדהימה של הגוף האנושי ואת כוחה של גישה חיובית בהתמודדות עם אתגרים רפואיים.
הכל החל לפני כחודש, כאשר אדם ילדה את בתה השנייה. בעוד שרוב היולדות חוות ירידה הדרגתית בנפח הבטן לאחר הלידה, אדם הבחינה כי בטנה נשארה נפוחה באופן חריג. מה שנראה תחילה כהתאוששות איטית של הרחם, התגלה במהרה כבעיה רפואית מורכבת יותר.

בדיקות מקיפות חשפו ממצא נדיר: ציסטה ענקית בגודל של 25 ס"מ בבטנה. הרופאים החליטו על ניתוח דחוף להסרת הציסטה, שכלל גם כריתת שחלה. למרות המורכבות והסיכונים הכרוכים בניתוח כזה, בייחוד כל כך סמוך ללידה, אדם ניגשה לתהליך בגישה חיובית ונחושה. היא שיתפה אף תמונה וכתבה: "נכון אני מתחילה לקבל צורה של בן אדם?".
באופן מפתיע, כבר דקות ספורות לאחר הניתוח, אדם חזרה לתקשר עם עוקביה ברשתות החברתיות. היא שיתפה את חוויותיה בפתיחות, מדגימה אופטימיות וחוסן נפשי יוצאי דופן. גישתה החיובית לא רק עודדה את מעריציה, אלא גם נראה כי תרמה להחלמתה המהירה.
המהפך האמיתי הגיע רק שישה ימים לאחר הניתוח המורכב. אדם הציגה תוצאות מרשימות, כשחזרה כמעט למידותיה מלפני ההיריון - הישג מדהים בהתחשב באתגרים הכפולים של לידה וניתוח מורכב. חזרתה המהירה לשגרה ולפעילות ברשתות החברתיות הדגישה את כוח הרצון והנחישות שלה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק. אלוהים יכול לעזור לך את תפוקה מי יום יולדך לא ניתוח ו לא נעלים דפקט ביצור
    סגור
  • 2.
    מעיין אדם
    אלונה אלון 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את בדיוק כמו אילנית לוי כל הזמן מתבכיינת כל יום מוצאת סיפור חדש .שמענו 30 פעם מספיק די
    סגור
  • 1.
    שופרסל
    אמיליה 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכנס לקנות בשופרסל כיום- זה לצאת עם מינימום 50 ש "ח יותר. כי כמעט כל מוצר עולה יותר מ- 1 שח ועד 5 שח יותר. בדוק
    סגור