תרבות ופנאי

כוכבת "חתונמי" מאוהבת: "לא חשבתי שאצא עם גרוש עם שלושה ילדים"

לאחר שנפרדה מבן הזוג רון שוורץ, אליו שודכה בתוכנית "חתונה ממבט ראשון", טל רואה חובקת זוגיות חדשה בחייה. בן זוגה של רואה הוא איתי פולישוק, בן 44, גרוש ואב לשלושה ילדים. איתי פולישוק הוא הבעלים של חברת ההפקות "ליסיצקי פולישוק הפקות"

מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון (צילום shutterstock)
טל רואה, כוכבת תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון",  מנהלת בימים אלו מערכת יחסים חדשה, לאחר שהזוגיות המתוקשרת עם רון שוורץ אשר לו שודכה במסגרת התוכנית, לא צלחה. כידוע, רואה שודכה לשוורץ במסגרת תוכנית השידוכים "חתונה ממבט ראשון". אותה זוגיות מתוקשרת  הגיעה לסיומה בחודש דצמבר האחרון. 
על פי הפרסום של אתר מאקו סלבס, בן זוגה הטרי של רואה הוא איתי פולישוק, בן 44, גרוש ואב לשלושה. לצד העובדה כי בן זוגה הטרי של רואה הוא שחקן מוכשר אשר כיכב בלא מעט פרסומות בטלוויזיה, איתי פולישוק הינו הבעלים של חברת ההפקות "ליסיצקי פולישוק הפקות". בני הזוג הכירו דרך הרשת החברתית אינסטגרם, כאשר פולישוק החליט לעשות את הצעד הראשון ולחזר אחר כוכבת "חתונה ממבט ראשון".
נכון להיום, השניים מנהלים מערכת יחסים של שלושה חודשים והם נראים מאושרים. טל רואה, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" התראיינה למאקו סלבס וסיפרה על מערכת היחסים החדשה עם איתי פולישוק: "הזוגיות איתו גרמה לי לשחרר המון מחסומים שהיו לי. לא חשבתי שאצא עם גרוש עם שלושה ילדים. עברתי עם עצמי תהליך מדויק ואני כל כך שמחה על זה. אני מאושרת ושלמה וזה מה שאיחלתי לעצמי".
כזכור, בחודש פברואר האחרון, התראיינה רואה ליפעת הללי אברהם וסיפרה על הרצון למצאו זוגיות ולהקים בית בישראל: "אני שואלת את עצמי שאלה אחת. איך הגעתי למצב הזה? שאני כבר לא כמו שבהתחלה הציגו אותי כך: טל היא אמא עם ארבעה ילדים, היא כל היום מסיעה לחוגים, מכינה צהריים, אבל אין עדיין את הילדים ואין עדיין את הבעל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משהו תמוה בהכרות הזו
    ירדנה 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא קשור לביצה והיא כנראה מחפשת לרכוב על אדי העונה שעברה כדי לנסות להשתלב במשחק או הגשה, מתי כבר חתונמי לא יהיה קשור לעולם הזוהר ותכלס אין קשר בין 2 העולמות.
    סגור