תרבות ופנאי

דורון נשר נפרד: המהלך הדרמטי של השחקן הישראלי בגיל 70

השחקן והסופר דורון נשר, החליט על שינוי לאחר למעלה מעשור מהאירוע המוחי הקשה בו לקה והליך השיקום הארוך. נשר נפרד מרעייתו השנייה נילי, והחליט לעבור מביתם המשותף ברמת השרון, לדירה בעיר יפו
מערכת ice |  7
דורון נשר (צילום צילום מסך קשת 12)
אחד הכוכבים הגדולים של ישראל, דורון נשר, שלפני למעלה מעשור לקה באירוע מוחי - כאשר הפרשה על כך עוררה סערה על אי-הפינוי של צוות מגן דוד אדום, החליט על שינוי משמעותי בחייו באישיים בגיל 70.
על פי הפרסום של ליאורה גולדנברג-שטרן במעריב, החליט נשר להיפרד מרעייתו נילי, ועבר להתגורר בגפו בעיר יפו. לבקשתה של העיתונאית לתגובה, אמר נשר: "אני לא מעוניין להגיב". נילי הינה רעייתו השנייה של נשר, לאחר נישואיו הראשונים עם זהר - בתו של הרמטכ"ל לשעבר חיים בר לב, ממנה נולד לו בן. מרעייתו נילי נולדו לזוג שתי בנות, ובני הזוג התגוררו ברמת השרון.
נשר, שחקן וסופר עם קריירה עשירה, ביניהם הסרטים הידועים "הקיץ של אביה" ו-"בלוז לחופש הגדול", היה גם מגיש רדיו וטלוויזיה, ולאחר שהות ארוכה בארה"ב עם בני משפחתו, חזר לתכנית בוקר בערוץ 10 יחד עם אורלי וילנאי וגיא מרוז. 
בשנת 2012 התעוררה סערה בעקבות אירוע מוחי בו לקה באוגוסט אותה שנה, ואשפוז במצב קשה. צוות מגן דוד אדום לא פינה את נשר לבית החולים לאור סירובו להתפנות. לאחר מכן אושפז במצב קשה - כאשר בני משפחתו פינו אותו בסופו של דבר לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא מגולגל בשטיח.

בעקבות התקנות של מד"א האוסרות על פינוי של מטופל המסרב לכך, שיגרה חברת הכנסת דאז יוליה שמאלוב-ברקוביץ מכתב ליו"ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות דאז, ח"כ חיים כץ, לכינוסה של הוועדה על מה שהוגדר "מחדל התנהגות מד"א", והוסיפה: "לא ייתכן כי בשל נהלים ישנים של מד"א, דורון נשר עשוי לאבד את חייו". לאחר עשור, בשנת 2021, תיאר נשר בספרו "המוח שלי ואני" על עליך השיקום בעקבות אותו אירוע.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תגובה
    אתי 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שיש לתת לאיש -דורון נשר, מרחב אישי ולא להיכנס כעת לחייו..הוא זקוק לחופש ויפה עשה שעבר דירה לחיות בגפו..כי איש עם כזו מוטיבציה, אין ספק שיגיעלעצמאות הרבה יותר גבוהה מאשר הוא מוקף באנשים שבוודאי מנסים אולי לעשות דברים במקומו..אני מאחלת לו הצלחה ????
    סגור
  • 6.
    שיקמום
    אריה קרישק 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהלך שגוי,דורון.
    סגור
  • 5.
    לא מעניין
    יוני 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום כבר בקושי זוכרים אותו חייו האישיים לא מענינים
    סגור
  • 4.
    נשר
    דורון נשר 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עשה בשכל גם יפו המדהימה וגם לבד ישר כוח
    סגור
  • 3.
    שגיעות.כתיב בכתבה עליך שיקום .... (ל"ת)
    מירב 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תגובה
    שוש 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניר דבורי אתה והיבר שעזב ועוד אחד לא זוכרים שמות אתם הייתם איתנו בשעות הקשות אוהבים אותכם מוקירים אותכם אתן ארץ ישראל היפה ורמיתיתי
    סגור
  • 1.
    על עליך השיקום? הגהה מישהו? (ל"ת)
    דורון מקסים, אבל... 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור