עסקי ספורט

הכוכב הישראלי בחשיפה מטלטלת: "עברתי אירוע מוחי"

אפי בירנבוים,  מאמן העבר ואחת הדמויות הכי צבעוניות אי פעם בכדורסל הישראלי, חשף כי הוא עבר לפני מספר שנים אירוע מוחי ששינה את חייו מקצה לקצה: "זה נתן לי סטירה, הבנתי שאני חייב לשמור ולדאוג לעצמי"
מערכת ice | 
מחלקת טיפול נמרץ (צילום freepik)
אפי בירנבוים, הוא ללא כל ספק אחת הדמויות הכי צבעוניות אי פעם בכדורסל הישראלי. המאמן, שעמד על הקווים במשך 30 שנה, עבר כמעט בכל התחנות הכי שוות בכדורסל הישראלי. הוא היה מאמן של הפועל ירושלים, מכבי תל אביב והפועל תל אביב, שימש כעוזר מאמן של נבחרת ישראל ורשם לא מעט הישגים בקריירה שלו כאשר ניהל יותר מ־700 משחקי ליגה ופלייאוף בקריירה שלו, יותר מכל מאמן אחר בישראל..
לפני כשבע שנים, בירנבוים סיים את תפקידו המקצועי האחרון בכדורסל הישראלי, אחרי ששימש במשך שנתיים כמנהל המקצועי של הפועל תל אביב. היום (שלישי), בירנבוים ערך ראיון מיוחד ב"ישראל היום" לרגל יום הולדתו ה-70 שחל היום, שם דיבר על מספר נושאים וחשף כי הוא סבל מאירוע מוחי לפני מספר שנים.
בראיון סיפר בירנבוים כי עבר תהליך בשנים האחרונות ששינה לו את החיים: "לפני כמה שנים היה לי אירוע מוחי מינורי. זה נתן לי סטירה, הבנתי שאני חייב לשמור על עצמי. כל החיים דאגתי לאחרים, כיום אני חייב לדאוג לעצמי". בירנבוים חשף כי הוא הפסיק לעשן, שינה את התזונה שלו מקצה אל קצה, עושה הרבה ספורט ומבלה בים שעות רבות ביום. ולנו רק נותר לאחל המון בריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה