תרבות ופנאי

לאחר מות השחקנית: בעלה לשעבר שובר שתיקה ומגיב לראשונה

שאנן דוהרטי נפטרה לפני יומיים לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, כאשר היא בת 53 בלבד. כעת, לראשונה מי שהיה בעלה וחברה הטוב, מגיב למקרה העצוב
מערכת ice | 
שאנן דוהרטי (צילום shutterstock)
הכוכבת הגדולה של הסדרה המצליחה של שנות ה-90 "בוורלי הילס 90210", שאנן דוהרטי, נאבקה מזה שנים ארוכות במחלת הסרטן ואף ניצחה אותה פעם אחת, אך לאחר שהמחלה חזרה והגיעה לשלב המתקדם 4, נכנעה לה דוהרטי והותירה בור ענק בלב המעריצים שלה.
לאחר שחבריה ורבים בתעשייה ספדו לה והגיבו בעצב למותה, הגיע תורו של מי שהיה חברה הטוב ובעלה במשך כשנה בין השנים 1993-1994, אשלי המילטון, להגיב לפטירתה של דוהרטי.

לאתר TMZ אמר המילטון על שאנן דוהרטי כי "היא לא הייתה רק אשתי אלא גם המלאך השומר שלי. על אף שלא תמיד דברים הסתדרו בכיוון שרצינו, היא עמדה לצדי בתקופות החשוכות ביותר שלי".
במהלך התקופה האחרונה שלפני מותה, הגישה דוהרטי פודקאסט בשם Let's Be Clear, במסגרתו היא שיתפה את מאזיניה בחייה האישיים, ובראשם ההתמודדות שלה עם מחלת הסרטן והמחשבות על המוות.
"אני לא רוצה שיקברו אותי. אני רוצה שיערבבו את שאריותיי עם הכלבה שלי ועם אבא שלי". אמרה דוהרטי והוסיפה כי הייתה רוצה שאהוביה יפזרו את אפרה ב"דרכים שונות וטובות", כמו לפזר את האפר שלה ושל אביה במאליבו, שם השניים אהבו לבלות ביחד, וגם להשתמש בשאריות שלה עבור עץ צומח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה