תרבות ופנאי

יום לפני שנפטרה: השחקנית הספיקה לסיים את מערכת היחסים

כוכבת העל של שנות ה-90 שמוכרת לנו כ"ברנדה" מהסדרה בוורלי הילס 90210, הלכה לעולמה והותירה את מעריציה ואת הוליווד כואבים והמומים. כעת דווח כי היא הספיקה לעשות דבר אחד חשוב, יום לפני שנפטרה מהמחלה
מערכת ice | 
שאנון דוהרטי וגייסון פריסטלי (צילום אינסטגרם)
מאבק ממושך ונחוש של שאנן דוהרטי הסתיים בכאב גדול, עם פטירתה של השחקנית האהובה לפני יומיים, בגיל 53 בלבד. המוות של דוהרטי מטלטל את הוליווד ואת מעריציה הרבים, שזוכרים אותה בעיקר כ"ברנדה" מ"בוורלי הילס 90210" והתפקיד ששיחקה לאחר מכן ב"מכושפות".
רבים בתעשיית מיהרו להגיב ולמסור את תנחומיהם בצער עם קבלת הבשורה המרה. השחקן שגילם את אחיה "ברנדון וולש" בסדרה בוורלי הילס, ג'ייסון פריסטלי כתב: "אני המום ועצוב לשמוע על פטירתה של חברתי שאנן. היא הייתה תופעת טבע ואני אתגעגע אליה. שולח אהבה ואור למשפחתה בתקופה חשוכה זו".
על פי דיווח שהתפרסם אתמול בתקשורת בארה"ב, דוהרטי הספיקה לעשות דבר אחד חשוב, יום לפני שנפטרה מהמחלה. היא חתמה על מסמכי הגירושין מבעלה האחרון. על פי הפרסום, את פרטי ההסכם סיכמו השניים מחוץ לכותלי בית המשפט, וכאמור, הגישו אותו יום לפני שהיא הלכה לעולמה ובכך סיימה באופן סופי את מערכת היחסים.
כזכור, השחקנית והיוצרת האהובה נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, מחלה שכבר ניצחה פעם אחת, אך כעבור זמן מה חזרה לה וכעת, לאחר מספר שנים, גם הכריעה אותה למרבה הצער והכאב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה