תרבות ופנאי

כוכבת הרשת בווידוי מרגש: "אני מאוהבת - לא חשבתי שקיים גבר כזה"

לאחר שחשפה את בן זוגה החדש בפוסט שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", המשפיענית ליבי נחימובסקי הצליחה לרגש את העוקבות שלה בסטורי מרגש במיוחד. ליבי נחימובסקי: "לכל הנשים המודאגות, תלכו אחרי הלב ותסמכו על עצמכן, בסוף הכל יהיה טוב"

מערכת ice | 
ליבי נחמיבוסקי (צילום אור גפן)
ליבי נחימובסקי, הלוא היא המשפיענית וכוכבת הרשת ליבילנד, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים, לאחר הגירושים מבן זוגה לשעבר הרב יעקב נחימובסקי
בחודש יוני האחרון, פרסמה המשפיענית תמונה מרגשת בה היא מחובקת עם בן זוגה החדש, בובי, קברניט של אל על, אב לילדים שנמצא בשנות ה-40 לחייו. לצד התמונה שאותה פרסמה ברשת החברתית, כתבה נחימובסקי לעוקבות שלה על האהבה החדשה בחייה: "הוא לא מנסה לשנות אותי בכלל ואוהב אותי בדיוק כמו שאני. יש לנו זוגיות מדהימה, ואני לגמרי מאוהבת. אני לומדת מחדש מהי אהבה".
היום (ראשון) פרסמה ליבי נחימובסקי סטורי מרגש ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו כתבה: "אם היו אומרים לי לפני שנה (ומרגיעים אותי) שליבי של היום תהיה במקום שליו ושלם, תחווה זוגיות אמיתית, עמוקה ומשמעותית, ושהכל בסוף באמת יהיה טוב, כל כך הייתי צריכה לדעת בזמנו את זה. אז לכל הנשים המודאגות, תלכו אחרי הלב ותסמכו על עצמכן, בסוף הכל יהיה טוב". 

(צילום: @libi_land)
בהמשך, אפשרה נחימובסקי לעוקבות שלה לשאול אותה שאלות על חייה המעניינים. לאחר שאחת העוקבות ביקשה לדעת על בן זוגה של כוכבת הרשת, סיפרה ליבי נחימובסקי על האהבה החדשה שנכנסה לחייה. "גם בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שקיים גבר כזה מדהים, מכיל ואוהב ללא תנאי. אני מרגישה האישה הכי בטוחה בעולם כשהוא לידי. אני מאוהבת". 
 



(צילום: @libi_land)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה