תרבות ופנאי

בשורה אדירה לחובבי האנימה בישראל: זה הכנס שיתקיים בחופש הגדול

אוהבים מנגה ואת תרבות יפן? אירוע מיוחד שיערך בבנייני האומה מיועד במיוחד בשבילכם. עם פאנלים, הרצאות מיוחדות, תחרויות ריקודים וקוספליי (תחפושות). במקום יוצבו גם דוכנים בנושא. כל הפרטים על המפגש המסקרן
מערכת ice | 
כנס אנימה בירושלים (צילום ברק אלבז)
מחפשים פעיליות לכל המשפחה בחופש הגדול? בשנים האחרונות אנחנו עדים לאהדה הולכת וגדלה לתרבות יפן בכלל ונושא האנימה והמנגה בפרט. כנסים מיוחדים מתקיימים ברחבי העולם עבור חובבי ומעריצי המדיה. גם בישראל, קיימים כנסים בנושא מדע בדיוני ופנטזיה שמושכים מעריצים רבים מהתחום, וגם כנסים מיוחדים שמתרכזים בנושא באופן מיוחד. כנס מיוחד שכזה, העוסק בתחום האנימה והמגנה, "אנימאסטורי", צפוי להתקיים השנה בירושלים ב-8 באוגוסט. 
אל הכנס צפויים להגיע אלפי חובבים וחובבות מכל רחבי הארץ, בין השעות 9 בבוקר ל-21:00 בערב. גם שגריר יפן בישראל יגיע לאירוע. השגריר ינאם על הבמה במסגרת תחרות הקוספליי המיוחדת (תחרות התחפושות הגדולה בישראל, על-פי הודעה לעיתונות שהוציא הכנס). מארגני הכנס הם ארגון אמא"י בישראל הפועל לקידום תרבות האנימה, המנגה והתרבות היפנים בישראל ביחד עם שגרירות יפן בישראל.
מלבד תחרות התחפושות המיוחדת בכנס תתקיים תחרות ריקודים "איידולפסט" בה המשתתפים רודים בדומה למפורסמים יפניים. הכנס מזמין את הבאים לבוא ולשיר עם סטיקלייטים זורחים ולהשתתף בחגיגה המיוחדת. בנוסף תתקיים תחרות אנימציה, הרצאות ועוד.
לאחד הפאנלים אף צפויים להגיע מדובבים וותיקים מהתעשייה כמו טליה ברקאי מהסדרה "פוקימון" ועוד. בכנס יוצגו גם דוכנים של אומנים, מוצרים מיפן, קומיקס ועוד. מארגני הכנס מדגישים כי הוא מתאים לכל הגילאים. ילדים עד גיל חמש נכנסים בחינם. כרטיס כניסה במכירה המוקדמת עולה 75 שקלים וביום הכנס יעלה 80 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה