תרבות ופנאי

נטע ברזילי ואנה זק בקמפיין ביוטי: "אנחנו חמודות ויפות"

מי שהביאה הרבה כבוד לישראל כשזכתה באירוויזיון וסחררה את העולם, נטע ברזילי, משתפת פעולה עם אנה זק בקמפיין ביוטי חדש. היא סיפרה על הקמפיין ואף חשפה כמה פרטים על מה שהיא עוברת בימים אלו
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
נטע ברזילי תמיד תיזכר לנו כמי ש"המיסה" את במת האירוויזיון בשנת 2018 עם השיר "Toy", קטפה את הניצחון המתוק ועוררה גאווה רבה בליבם של הישראלים. מאז זכייתה היא לא עוצרת לרגע.
היא הוציא כמה וכמה שירים וחלקם הפכו ללהיטים גדולים מאז, וכמובן שבימים אלו מדינת ישראל צופה בה מפזזת על במת "רוקדים עם כוכבים" הנוצצת שמשודרת בקשת 12. בנוסף, היא קטפה קמפיין יוקרתי ונחשק לרשת SACARA, לצידה של הזמרת אנה זק.
היום (חמישי) התראיינו שתי הפרזנטוריות ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12 וסיפרו למגישה נסלי ברדה על הקמפיין החדש. נטע ברזילי התייחסה גם למה שהיא עוברת בימים טרופים אלו, בזמן שהיא עמוסה בחזרות של "רוקדים עם כוכבים" ובנוסף לירידה הניכרת שלה במשקל, היא אמרה כי היא עוברת "טלטלה בריאותית משוגעת" ומנסה להתמודד עם התגובות הרבות שהיא מקבלת.
היא התייחסה לקמפיין הביוטי לצידה של אנה זק ואמרה כי זהו קמפיין הביוטי הראשון שלה והיא מתרגשת ממנו מאד. "אנחנו חמודות ויפות", אמרה ברזילי שהתייחסה לשותפה החדשה שלה לקמפיין.

איתי זמיר  מנכ"ל SACARA התייחס לגיוס שתי הפרזנטוריות, באירוע השקת הקולקציה החדשה, שהתקיים לפני כחודש. "אנו ברשת, שמחים להשיק בקיץ הזה מעל 12 קטגוריות איפור, שיכלול למעלה מ- 50 מוצרי איפור שונים ומגוונים. ואז הפתיע את הקהל בהכרזה ומסר: "נטע ברזילי מצטרפת למשפחת סקארה ותשמש כשגרירת המותג לשנת 2024 לצד הפרזנטורית והזמרת אנה זק". אמר זמיר בין היתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה