תרבות ופנאי

כתב נסתר: כך הכריז הזמר הישראלי על השקת סינגל

עדן מאירי, שהתפרסם בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, מודיע למעריצים שלו על השיר הבא שלו שהוא עומד להוציא בדרך מקורית במיוחד
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
עדן מאירי, בן ה-24, התגלה בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" ולאחר מכן הוציא מספר סינגלים לתחנות הרדיו. לפני מספר שנים אף דורג במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ במקום ה-30.
הוא כיכב בפסטיגל לצד נועה קירל ויונתן מרגי וב-2019 התגייס לצה"ל ללהקה צבאית, שם גם יצא לו להיפגש ולעבוד עם נועה קירל ועדי ביטי.
היום מאירי הודיע (רביעי) על השקת הסינגל החדש שלו שתתקיים בעוד שבוע בדיוק ב-16 ליולי, יום שלישי הקרוב. את ההכרזה על כך הוא עשה דרך סרטון שהעלה לרשתות, כאשר תאריך ההשקה התגלה על כוס הקפה לאחר ששפך עליה חלב.
 
@officialedenmeiri הקפה הכי טוב ששתיתי ☕️ #ירושלם #מיוזיקטוק ♬ צליל מקורי - Eden Meiri

לסרטון צירף את הכיתוב: "הקפה הכי טוב ששתיתי" והוסיף את ההאשטג "ירושלם". ככל הנראה "ירושלם" יהיה שם הסינגל החדש.
עדן מאירי עלה להתראיין אצל איריס קול ב-103fm והתייחס לסערה לפני כשנתיים שהבעירה את המדינה עם הכלה מורן בן אסולין שהצליחה לבלבל את עומר אדם שהופיעה עבורה.
קול העלתה בראיון את סיפור הכלה המדוברת מהחתונה בה הופיעה עומר אדם והאם כאשר הוא מופיע באירועים, קרו לו מקרים דומים ואם כן, אז כיצד הגיב: "כן אבל אני לא שופט אף אחד. הופעתי בהופעות בצבא, כבר פגשתי הכול, את כל סוגי הקהל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה