תרבות ופנאי

הזמר האהוב הגיע להופיע ונרגש בקול חנוק: זה מה שחיכה לו

"80 מלאו לנער", למלחין של הלהיט "16 מלאו לנער" והיוצר האהוב, קובי אשרת. ביום הולדתו הלך אשרת לשמח את דיירי "פאלאס רעננה", כאשר הוא לא ציפה שהוא זה שיופתע שם
מערכת ice | 
קובי אשרת (צילום יח"צ)
היוצר הענק ואחד מהאמנים האהובים והוותיקים בישראל, קובי אשרת, הוא כבר לא נער כמו זה בן ה-16 משירו האהוב שהפך לאייקון ישראלי, "16 מלאו לנער". אמנם אשרת כבר בן 80, אך נראה שאין בכוונתו לרדת מהבמות בקרוב והוא מראה לכל הצעירים איך זה נראה כשעושים את מה שאוהבים.
המלחין, המוזיקאי והמפיק הגיע להופעה באירוע פתיחת הקיץ בבית דיור המוגן "פאלאס רעננה" מקבוצת עזריאלי. צוות של דיירי הבית הפתיעו את קובי עם עוגת ענק עלייה נרות לרגל יום הולדתו ה-80. קובי היה מופתע ונרגש ובקול חנוק אמר שלא בטוח שהוא יכול להמשיך בהופעה אך למרות זאת במשך כשעה שר את מיטב להיטיו ביניהן : ולנטינו, אולי עוד קיץ, דרך ארוכה, 16 מלאו לנער, גשם בעיתו ועוד  
דיירי פאלאס רעננה שנוכחו בהופעה קיבלו את קובי במחיאות כפיים רמות ובירכו אותו לעוד שנים רבות של יצירה. שלומית רביד מנכ"לית פאלאס רעננה ורותי ארזי מנהלת מחלקת התרבות עמדו מאחורי התוכנית להפתיע את קובי אשרת באירוע מרגש ליום ההולדת ה-80 .

צילום: יח"צ
אחת הדיירות ציינה מפני קובי אחרי שקיבלת את פרס אקו"ם ופרס אמ"י וזכית להיות אחד המוזיקאים המובילים במדינה היום אנחנו מעניקים לך את פרס פאלאס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה