תרבות ופנאי

לאן נעלם הכסף שלו? פרטים חדשים מחקירת המוות של כוכב "חברים"

הכוכב ההוליוודי הענק ומי שייזכר לעד כ"צ'נדלר בינג" הלך לעולמו במפתיע באוקטובר האחרון והותיר מיליוני מעריצים המומים וכואבים, כשהוא בן 54 בלבד. מספר חודשים לאחר המוות אותר סם בדמו במסגרת חקירת המוות שלו וכעת, מתגלים פרטים חדשים על הונו
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום https://www.flickr.com/photos/66261959@N08/11418697384)
הסיטקום המצליח בעולם ויש שיאמרו הטוב בעולם, סיפק לנו שש דמויות צבעוניות ומשעשעות, שהמעריצים כל כך התאהבו בהן עד שפתחו מועדוני מעריצים רבים ברחבי העולם, פריטים מהסדרה נמכרו בסכומי עתק וישנם ילדים שלא נולדו אפילו בזמן שהסדרה שודרה לראשונה, אך עדיין נחשבים  מעריצי אדוקים שלה.
לאורך השנים מאז הסדרה ירדה מהאוויר, המעריצים האדוקים התעדכנו מפעם לפעם במצבו של אחד מכוכבי הסדרה, מת'יו פרי שגילם את הדמות של "צ'נדלר בינג", אשר הסתבך מספר רב של פעמים בחייו עם בעיות התמכרות לאלכוהול וסמים, עבר מספר רב של פעמים במכוני גמילה, אך נראה שהתמודד עם בעיית ההתמכרויות עד אחרון ימיו.
בתאריך 28 באוקטובר בשנה שעברה התבשרנו בתדהמה על מותו הטראגי והמפתיע של פרי בביתו, כאשר תחילה סברו המומחים שמת מטביעה בעקבות דום לב, מאחר ונמצא באמבטיה שבביתו בזמן המוות. בנוסף למעריצים, מי שקיבלו את הבשורה והגיבו לה תוך זמן קצר היו חברי הסדרה הנהדרים, שנחשבים לחברים של פרי גם לאחר הסדרה.
כחודשיים לאחר מכן, במסגרת חקירת המוות שלו נמסר כי אותר בדמו של פרי בזמן המוות החומר קטאמין, הידוע כחומר הרדמה לסוסים, ממנו מפיקים סמים לצריכה של בני אדם. וזאת למרות שפרי, על פי דיווחיו, היה נקי ממנו במשך 19 חודשים.
בשבועות האחרונים המשטרה המקומית החלה לאסוף מספר שמות שעלולים להיות חשודים במתן הסם לפרי, ואולי גרמו למותו. על אף שהמשטרה אינה מפרסת את שמות החשודים, היא כן אומרת שיש כמה מהם והחקירה עודנה מתנהלת.

כעת התפרסמו פרטים נוספים והם מטרידים מאד, בנוגע להונו הכספי של פרי. בזמן מותו היו בחשבונו של השחקן רק כ-1.5 מיליון דולרים, בשעה שעל פי הערכות, שווי ההון של פרי אמור להסתכם בכ-120 מיליון דולרים, שצבר לאורך הקריירה הארוכה והמרשימה שלו. זאת על פי דיווח הניו יורק פוסט. בדיווח אף נאמר כ לאורך חייו פרי הוציא כ-9 מיליון דולרים על ניסיונות הגמילה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה