תרבות ופנאי

איתי לוי משגע את המעריצים: הזמר האהוב רושם הישג ענק

איתי לוי, רושם הישג נפלא אחרי ששני הלהיטים החדשים שלו, "חולה ירח" ו"מערב ראשון" כיכבו בפסגת ההשמעות ברדיו הישראלי החודש, כולל ביוטיוב ובטיקטוק. בעקבות הביקוש האדיר למופעים שלו, לוי יצא בבשורה ענקית למעריצים והודיע כי הוא פותח מופע נוסף בקיסריה
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אייל אפרתי)
איתי לוי, אחד הזמרים האהובים ביותר בישראל, רושם הישג נפלא, אחרי ששני הלהיטים האחרונים שהוציא, "חולה ירח" ו"מערב ראשון" ממשיכים לככב בראש רשימת השירים המואזנים ביותר בישראל.
״חולה ירח״ שנכנס לפלייליסט גלגלצ, הוכרז על ידי אקום כשיר המושמע ביותר בישראל בחודש יוני 2024, לאחר שהיה השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בחודש החולף.
בנוסף על כך, "מערב ראשון" שנכנס לפלייליסט כאן גימל, מככב במקום הראשון בסרטונים החמים ביוטיוב וזכה ללמעלה מ-10,000 שימושים בסאונדים שעלו בטיקטוק  בעקבות הביקוש הגדול, איתי לוי יצא בבשורה ענקית למעריצים בה הוא הכריז על מופע חמישי בקיסריה, שייערך בתאריך ה-28.8, יום רביעי.
כידוע, בדירוג תחנות הרדיו השבועי של ice, השיר של איתי לוי, ,חולה ירח" כבש את המקום הראשון במספר ההאזנות. וזה ממש לא נגמר כאן. הלהיט החדש של איתי לוי כבש את יוטיוב ישראל, ובדירוג היוטיוב השבועי של ice הוא מוקם במקום הראשון מבין השירים המושמעים ביותר בשבוע החולף בישראל, עם לא פחות מ-1,361,881 האזנות, הרבה מעל הבאים בתור אחריו - עומר אדם ופאר טסי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה