תרבות ופנאי

ירון לונדון חושף: "לא מתבייש בעירום, לא יודעים עליי הכל"

בריאיון שערך לאחרונה, העיתונאי שיתף כי למרות שיש מעשים שהוא מצטער עליהם - הוא לא מתחרט על אף אחת מטעויות העבר שלו. עוד הוא שיתף בנוגע לתקרית חריגה שאירעה לו בפני המצלמות במהלך צילום פרק דוקומנטרי
מערכת ice | 
ירון לונדון (צילום מסך)
העיתונאי ירון לונדון אמנם נעלם בשנים האחרונות מהראדר, אך אין ספק כי מדובר באחד העיתונאים שהשיגו את תשומת הלב התקשורתית בזמן פעילותו. לאחרונה הוא התראיין לוואלה ושיתף אודות הדרך שעבר ועל הטעויות שהוא ביצע בדרך. כמו כן, התייחס בנוגע לתקרית שאירעה במהלך צילום סדרה דוקומנטרית בה חשף את הישבן בפני המצלמה.
בריאיון שהעניק לוואלה, לונדון הודה כי בעבר עשה טעויות ש"הכאיבו לאנשים" אותן ניסה לתקן – אך הוא לא מתחרט עליהן. אחת התהיות היחידות שלו בנוגע לעבר היא האם הוא בחר במקצוע הנכון, או שמא היה עדיף לו להתעסק בכיוון אחר בו הוא יוכל "ליצור דברים אחרים, יותר מעניינים". למרות זאת הודה כי מרבית השאלות הללו נגמרות בתשובה הפשוטה – אין טעם בחרטות. עוד הוא סיפר בנוגע לתקרית בה חשף את ישבנו: "אני לא מתבייש בעירום שלי, מה העניין? להראות תחת זה לא עניין גדול. אנשים לא יודעים עליי הכל".
נזכיר כי לפני כמה חודשים לונדון יצא למתקפה נגד כוכבות הפלילסטיות בשל נראות השפתיים שלהן, ואמר: "למה הן מדביקות נקניקיות מקדימה? כולן טלטלו את גופן על עקבים, שמלות עם חצאיות עיפרון, והדביקו לחלק הקדמי שלהן זוג נקניקיות כל כך גדולות שאיימו לסתום את הנחיריים שלהן". על כך הוא כמובן ספג ביקורת קשה מצד הכוכבות עצמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה