תרבות ופנאי

אסון בהופעה של המוזיקאי המצליח: לפחות שני הרוגים בתאונה קטלנית

17 בני אדם נפלו מהקומה השלישית במהלך קונצרט של המוזיקאי המקסיקני קווין מורנו. הסיבה: מעקה הבטיחות בכניסה למועדון שבו הופיע נשבר. בכיר בעירייה טען כי מעולם לא ניתן אישור לקיים במקום אירוע עם כל כך הרבה אנשים. לפי ההערכות, הקורבנות צנחו מגובה של כ-12 מטר
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
17 בני אדם נפלו מהקומה השלישית במהלך קונצרט של המוזיקאי המקסיקני קווין מורנו. התקרית התרחשה ביום שישי האחרון, כאשר מעקה הבטיחות בכניסה למועדון שבו הופיע נשבר. ההופעה התקיימה מועדון ה-Rich Club בעיר סן לואיס פוטוסי, מרכז מקסיקו. לפי הפרסומים בכלי התקשורת המקסיקנים, 2 בני אדם נהרגו ועוד רבים נפצעו, חלקם קשה.
על פי פרסום של גיא רייט במאקו, התאונה הקטלנית תועדה במצלמות האבטחה בכניסה למתחם הקניות שבו פועל מועדון הלילה. בסרטון המטריד רואים את המעורבים נופלים היישר אל מבואת הכניסה של המתחם, ורסיסי זכוכיות עפים לכל עבר. לפי ההערכות, הם צנחו מגובה של כ-12 מטר.
על פי הדיווח, שניים מהפצועים קמו על רגליהם אחרי הנפילה, בזמן שהשאר נותרו שרועים על הרצפה. רשויות החוק סגרו את מתחם הקניות בעקבות התאונה ופתחו בחקירה של נסיבות האירוע. בכיר בעיריית סן לואיס פוטוסי, התייחס לתקרית בשיחה עם כתבים מקומיים וטען שמעולם לא ניתן אישור לקיים במקום אירוע עם כל כך הרבה אנשים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה