תרבות ופנאי

סיימון קאוול נדהם: זו הישראלית שכבשה את הבמה הגדולה בעולם

רוני שגיא, מאלפת כלבים ישראלית, הדהימה את השופטים בתכנית הריאליטי הפופולארית אמריקה גוט טאלנט, ועברה בהצלחה את שלב האודישנים. השופטים נותרו חסרי מילים, והקהל נעמד על הרגליים | צפו בביצוע של הישראלית שכבש את אמריקה
מערכת ice | 
סיימון קאוול באמריקה גוט טאלנט (צילום מסך)
תוכנת הכישרונות הפופולארית, ואחת מהבמות הגדולות בעולם, America's Got Talent, החלה את העונה ה-19 כאשר העולים לתחרות יתחרו על הפרס של מיליון דולר, מופע בלאס וגאס, וכמובן הכרה בינלאומית.
בפרק ששודר אתמול, הדהימה את השופטים הישראלית רוני שגיא, מאלפת כלבים ישראלית, במהלך שלב האודישנים באחת התוכניות הנצפות ביותר בארה"ב. הישראלית, ביצעה יחד עם כלבה רית'ם, ביצוע מרגש ובתיאום כמעט מושלם לצילי השיר California Dreamin של הזמרת סיה.

אמריקה גוט טאלנט בסלקום TV. צילום מסך
במהלך הביצוע נדהמו השופטים והקהל, והיא כמובן קיבלה ארבעה "כן" מארבעת השופטים (סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה), שאף נעמדו על רגליהם חסרי מילים, והרעיפו עליה תשבחות רבות, וכל זאת לקול מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל.
אמריקה גוט טאלנט - America's Got Talent, משודרת בישראל רק בסלקום TV, ובסמוך לשידור בארה"ב. הפרק האחרון, שודר אתמול לפנות בוקר בארה"ב וישודר בישראל מחר (יום שישי) - רק בסלקום TV.

במהלך השנים מגיעים לבמה הגדולה בארה"ב גם אמנים רבים ברחבי העולם, וכמובן גם מישראל. באוגוסט שנה שעברה היו אלה עמית ג'רבי, והאחים: ירון ונועם דוידוביץ' - חברי קרקס בומבה שעלו לבמה עירומים ללא בגדים ועם מטקות בלבד. בשנת 2018 היה זה הקומיקאי ליעוז שם טוב עם קטע הומוריסטי על אמנות חושים, ולאחר מכן גם כבש את בימת אוסטרליה בתכנית הכישרונות המקבילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה