תרבות ופנאי

דין מירושניקוב בקריאה חריפה: "בז לכל מי שהצביע בעד 'חוק ההשתמטות'"

לאחר שהממשלה העבירה את החוק המורה על פטור מגיוס למרבית הצעירים החרדים בישראל, השחקן דין מירושניקוב (אשר משרת במילואים בקומנדו של חיל הים), התייחס לנושא וכתב: "מתבייש, אמשיך לשרת את המדינה בגאווה"
מערכת ice | 
צילום מסך מתוך האינסטגרם של דין מירושניקוב (צילום צילום מסך מתוך האינסטגרם של דין מירושניקוב)
הלילה (בין שני לשלישי), העבירה הממשלה בקריאה ראשונה את החוק שמורה על מכסת החרדים שיגויסו לצבא (כפי שהציע בעבר חבר הכנסת בני גנץ), אך רבים טוענים כי הוא אינו רלוונטי נוכח אירועי ה-7 באוקטובר והעובדה כי בצה"ל קיים מחסור חמור בלוחמים. משפיענים רבים הביעו את דעתם ברשתות החברתיות, ואליהם הצטרף גם השחקן דין מירושניקוב, שהחליט לשבור שתיקה בנושא.
עוד כתב השחקן: "אני מילואימניק גאה! לוחם בקומנדו הימי הישראלי. אני בז לכל מי שהצביע בעד "חוק ההשתמטות", בזמן ש-4 מלאכים נקטפו בעת הגנת המדינה, בזמן שהמלחמה בשיאה, למען הבית שלנו". מירושניקוב הוסיף את האמירה הקשה כי הוא "מתבייש" באותם נציגים, אך חתם: "אמשיך לשרת את המדינה בגאווה".
נציין כי לאחר הדיווח על נפילתם של ארבעת לוחמי סיירת גבעתי ברפיח, גם הזמר חנן בן ארי התייחס לנושא: "אחיי החרדים, כותב לכם בכנות ובכאב בלי מתווכים ובלי לעבור דרך פוליטיקאים ועסקנים. אני אוהב אתכם, מכיר ומעריך הרבה מכם באופן אישי".
עוד הוסיף וכתב: "אני גם יודע שיותר ויותר חרדים מתגייסים, ורבים שלא מתגייסים כן משרתים את החברה הישראלית במגוון דרכים. אני גם מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה לכם ולחינוך שלכם. באמת". לסיכום הוא פנה בשאלה: "מה צריך לקרות כדי שתתגייסו למאמץ המלחמתי של עם ישראל? מה הפתרונות? מה יכול ליצור אמון?".
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה