תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתפוצצת מעצבים: "תתביישו לכם 63 חברי כנסת"

לאחר שהכנסת אישרה את חוק הגיוס שקובע מכסות מצומצמות למדי בנוגע לגיוס חרדים לצה"ל, וכן לאחר ההודעה על נפילתם של ארבעת לוחמי צה"ל בקרבות ברצועת עזה, אסייג כתבה בחשבון האינסטגרם: "חיילים נהרגים ואחרים משתמטים"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12, מתוך אתר הכנסת)
לאחר שהכנסת אישרה הלילה (בין שני לשלישי) בהצבעה ראשונה את דין הרציפות על הצעת "חוק הגיוס", במסגרתו מכסת יעדי הגיוס תעמוד על פחות מ-1,600 צעירים בשנה הראשונה, מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג התייחסה לנושא בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה בסטורי: "בושה".
הבוקר (שלישי), התוודענו על נפילתם של ארבעה לוחמי סיירת גבעתי במהלך קריסת מבנה ברפיח. אסייג, אשר גם היא נחשפה להודעה, כתבה: "תתביישו לכם 63 חברי כנסת שהצביעו נגד חוק הגיוס! חיילים נהרגים ואחרים משתמטים!!".
אז מה באמת כולל החוק? יעדי הגיוס של החרדים עומדים על כ-1,566 בשנה הראשונה, כאשר בכל שנה המספר יעלה בכמות קטנה. כמו כן, הוחלט כי גם חרדים אשר יבחרו לבצע שירות לאומי יכללו במספר המכסות שנקבע בחוק. בנוסף, ההצעה מאפשרת לכלול גם צעירים אשר סיימו ללמוד במוסדות החינוך החרדיים – אך הם אינם מגדירים עצמם עוד כחרדים. מתוך כך, עולה כי כמות הגברים החרדיים (ושעדיין שומרים על אורח חיים זה) שאכן מתגייסים לשירות בצה"ל עומדת על כמה מאות בודדים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליליאן
    khkhti 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם צריכים להתגיייס. אבל למשתמטים, משירות קרבי אסור לומר מילה! אביב גפן, גורי אלפי, יאיר לפיד, אייל ברקוביץ. שיעשו קודם הם שירות קרבי ואז יטיפו לאחרים!
    סגור
  • 1.
    אופירע
    חגית 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע את בדיחה איפה המשפחה שלך שירתה חברייך לוינסון איל גולן איל ברקוביץ
    סגור